تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1402 - 22:42
کد خبر : 134466

درخشان: پرسپولیس از جدایی کریم باقری ضرر می‌کند

درخشان: پرسپولیس از جدایی کریم باقری ضرر می‌کند

آرمان شرق-گروه ورزش:من نمی‌دانم دلیل جدایی او چه بود و از این بابت خیلی ناراحت شدم. پرسپولیس به حضور باقری نیاز داشت و به شخصه دوست داشتم او به فعالیتش در تیم ادامه دهد و پرسپولیس از این قطع همکاری متضرر خواهد شد ولی به هر حال اتفاقی است که رخ داده و برایش از این به بعد آرزوی موفقیت دارم.

درخشان: پرسپولیس از جدایی کریم باقری ضرر می‌کند

درخشان: پرسپولیس از جدایی کریم باقری ضرر می‌کند/ بیرانوند نزدیک بود یک تصمیم غیرمنطقی بگیرد

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: من فکر می‌کنم شرایط خوبی در تیم حاکم باشد و با بازیکنان مهم تیم تمدید قراداد صورت گرفته و نفرات قابل قبولی هم مطابق میل کادرفنی جذب شده‌اند و چند نقطه ضعف هم در برخی نقاط خصوصاً در خط حمله وجود دارد که امیدوارم با تدبیر کادرفنی و مدیریت تا پیش از شروع لیگ رفع شود و بازیکنان مفیدی در این پست گرفته شوند.

وی در مورد جدایی آل‌کثیر گفت: او بازیکن خوبی بود ولی به هر جهت با باشگاه به توافق نرسید و من فکر می‌کنم فکر جانشینی او را کرده باشند و می‌توانند بازیکنی با کیفیت‌تر از او به جایش به خدمت بگیرند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جدایی باقری هم توضیح داد: من نمی‌دانم دلیل جدایی او چه بود و از این بابت خیلی ناراحت شدم. پرسپولیس به حضور باقری نیاز داشت و به شخصه دوست داشتم او به فعالیتش در تیم ادامه دهد و پرسپولیس از این قطع همکاری متضرر خواهد شد ولی به هر حال اتفاقی است که رخ داده و برایش از این به بعد آرزوی موفقیت دارم.

درخشان در مورد جنجال‌های تمدیدی قرارداد بیرانوند هم گفت: فکر می‌کنم اختلاف او با باشگاه یک سو تفاهم بود که داشت منجر به یک تصمیم احساساتی و غیر منطقی از سوی او می‌شد ولی خدا را شکر تصمیم درستی گرفت و در نهایت تصمیم گرفت قراردادش را تمدید کند و در پرسپولیس بماند چرا که اگر به استقلال می‌رفت خودش متضرر می‌شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.