تاریخ انتشار : شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 22:24
کد خبر : 152159

واکاوی حذف پرسپولیس در شب تاریک و تلخ اراک

واکاوی حذف پرسپولیس در شب تاریک و تلخ اراک

آرمان شرق-گروه ورزش:اوسمار پس از برتری دو گله بیش از اندازه از کسب پیروزی مطمئن شد. تعویض های بد او بلای جان تیم شدند. تیم بدون ترابی و رفیعی در خط هافبک ناتوان نشان داد. تعویض نعمتی با عبدالکریم هم دلیل مشخصی نداشت و گل اول روی اشتباه او به ثمر رسید. این اتفاق در وقت های اضافه هم تکرار شد و پرسپولیس باز هم بعد از برتری دو گله در دفاع کار را ساده می گرفت و گمان نمی برد که کامبک اراکی ها تکرار شود. در کل ویرا شب خوبی را تجربه نکرد و همتایش حسینی روی نیمکت عملکرد به مراتب بهتری داشت.

واکاوی حذف پرسپولیس در شب تاریک و تلخ اراک

جی پلاس؛ پرسپولیس در شبی که هوادارانش باختی تلخ و ناامیدکننده را تجربه کردند، مقابل ایرالکو ۴ گل خورد و در نهایت در ضیافت پنالتی ها حذف شد. اما پرسپولیس متحول شده توسط اوسمار چه شد که چنین باختی را تجربه کرد.

سهل انگاری کادر فنی

اوسمار پس از برتری دو گله بیش از اندازه از کسب پیروزی مطمئن شد. تعویض های بد او بلای جان تیم شدند. تیم بدون ترابی و رفیعی در خط هافبک ناتوان نشان داد. تعویض نعمتی با عبدالکریم هم دلیل مشخصی نداشت و گل اول روی اشتباه او به ثمر رسید. این اتفاق در وقت های اضافه هم تکرار شد و پرسپولیس باز هم بعد از برتری دو گله در دفاع کار را ساده می گرفت و گمان نمی برد که کامبک اراکی ها تکرار شود. در کل ویرا شب خوبی را تجربه نکرد و همتایش حسینی روی نیمکت عملکرد به مراتب بهتری داشت.

دروازه بان

رفیعی در چند دیدار اخیر که بیرانوند مصدوم بوده، خوب کار کرده و چند کلین شیت داشته است. در همین بازی مقابل آلومینیوم هم چند واکنش خوب داشت اما هنوز آن دروازه بان شش دانگ لازم نیست. او در ضربات پنالتی عملکرد مطمئنی نداشت و تقریبا تمام پنالتی ها را فریب خورد و در تنها پنالتی گل نشده اراکی ها هم نقشی نداشت و ضربه به تیر خورد. بازیکنان پرسپولیس هم که امید چندانی به مهار پنالتی نداشتند با استرس به توپ ضربه می زدند. به نظر می رسید در صورت حضور بیرانوند درون دروازه، پرسپولیس حداقل در پنالتی ها به آلومینیوم نبازد.

سوزاندن موقعیت ها

همانند دیدار برگشت در لیگ برتر که اولین تجربه لیگ برتری ویرا روی نیمکت پرسپولیس به عنوان سرمربی نیز بود، سرخپوشان موقعیت های زیادی را از دست دادند. در شرایطی که اختلاف دو گل بود، پرسپولیسی ها بار این موقعیت را داشتند که اختلاف را به ۳ گل یا بیشتر افزایش دهند اما این اتفاق رخ نداد.

نداشتن پنالتی زن

به نظر می رسد پرسپولیس دقیقا ۵ نفر پنالتی زن دارد و نه حتی یک نفر بیشتر! شاید حضور بیرانوند که معمولا یکی دو ضربه را از ۵ پنالتی مهار می کند، باعث شود که همین ۵ پنالتی زن برای پیروزی کافی باشند اما در اراک این اتفاق رخ نداد. آلومینیومی ها پس از هدر دادن اولین پنالتی تمام ضربات بعدی خود را گل کردند. بعد از گولسیانی پرسپولیس عملا پنالتی زن نداشت. پنالتی فرشاد فرجی چندان حرفه ای نبود و با نوک پا به وسط دروازه زده شد که بسیار ریسکی بود. وحید امیری نیز پنالتی اش را از دست داد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.