تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 12:37
کد خبر : 152167

کنفرانس مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت به صورت دوره ای برگزارمی شود

کنفرانس مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت به صورت دوره ای برگزارمی شود

آرمان شرق-گروه اقتصاد: مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان تاکید کرد:از این پس هر ساله کنفرانس مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت به صورت دوره ای در پالایشگاه های سطح کشور به اجرا در می آید.در حاشیه این کنفرانس چهارمین نشست تخصصی روسای مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت نیز دراصفهان برگزارشد.

کنفرانس مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت به صورت دوره ای برگزارمی شود

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این رابطه توضیح داد:درنخستین کنفرانس مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت  حدود۲۰۰نفرازمدیران،صاحبنظران،استادان پژوهشگاه ودانشگاه صنعت نفت حضور داشتند که به مدت ۲روز در هلدینگ پتروپالایش اصفهان علاوه برحضور در کارگاه ها ازپروژه ها و اقدامات صورت گرفته در پالایشگاه اصفهان بازدید کردنند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده بیدیان افزود:دراین همایش دو روزه ۹پالایشگاه کشور ازجمله پالایشگاه نفت تبریز،آبادان،تهران،شیراز،شازنداراک، کرمانشاه،لاوان،ستاره خلیج فارس،بندرعباس واصفهان همچنین اندیشمندان پژوهشگاه صنعت نفت،دانشگاه نفت،شرکت نفت جی،شرکت نفت سپاهان،پتروشیمی اصفهان وشرکت های تابعه پالایشگاه اصفهان حضور داشتند.

وی تاکید کرد: بالغ بر ۶۵درس آموخته بهره برداری پالایشگاه برای ارایه در این کنفرانس توسط کمیته اجرایی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت ۱۷درس آموخته برای مدعوین این همایش ارائه شد که پس از پایان، جلسات پرسش و پاسخ  در رابطه با درس آموخته ها برگزارشد وبه شرکت کنندگان لوح یادبود وگواهی نامه حضور در دوره ارائه شد.

ده بیدیان، با اشاره به اینکه برگزاری کنفرانس مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت گامی برای ارایه تجربیات فی ما بین شرکت هاست اظهارداشت:همچنین دراین رویداد از۳کتاب تدوین شده که توسط پالایشگاه اصفهان تهیه و تولید شده است نیز رونمایی شد.

وی افزود:کتاب تولید، صنعت و تجربه۲؛که در راستای مدیریت دانش بوده واز درس آموخته های ۴۰سال واحدهای تقطیر توسط ۳نفر از همکاران پالایشگاه اصفهان جمع آوری شده است اولین مورد کتاب رونمایی شده دراین همایش بود.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد:همچنین کتاب عیب یابی سیستم های کنترل فرایند پالایشی که با همکاری اداره تعالی سازمانی و توسط آقای امید مایلی ترجمه شده است از دیگر کتب چاپ شده و رونمایی شده در این همایش بود.

ده بیدیان بیان داشت:کتاب مدیریت منابع انسانی با رویکرد سبز نیز با همکاری اداره آموزش و تعالی منابع انسانی توسط محمد حسین امامی به رشته تحریر و چاپ درآمده که دراین همایش رونمایی شد.

وی گفت:دراین همایش دو روزه ۱۷ نفر ازمدیران ارشد و خبرگان پالایشگاهی به ارایه درس آموخته های خود پرداختند که بر اساس نظر شورای مدیریت دانش پالایشگاه های کشور آقای رضا یحیی آبادی از پالایشگاه اصفهان به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پترو پالایش اصفهان تاکید کرد:از این پس هر ساله کنفرانس مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت به صورت دوره ای در پالایشگاه های سطح کشور به اجرا در می آید.

ده بیدیان گفت:در حاشیه این کنفرانس چهارمین نشست تخصصی روسای مدیریت دانش شرکت های پالایش نفت نیز دراصفهان برگزارشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.