تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 دی 1397 - 18:03
کد خبر : 53268

انتقادات جدی باهنر درباره حادثه اتوبوس دانشجویان

انتقادات جدی باهنر درباره حادثه اتوبوس دانشجویان

آرمان شرق: دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین معتقد است در حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات کوتاهی‌هایی اتفاق افتاده است. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، محمدرضا باهنر در مراسم مراسم یادبود دانشجویان جانباخته حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات گفت: این واقعه حادثه تلخ و غمگینی بود

آرمان شرق: دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین معتقد است در حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان واحد علوم و تحقیقات کوتاهی‌هایی اتفاق افتاده است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، محمدرضا باهنر در مراسم مراسم یادبود دانشجویان جانباخته حادثه دلخراش واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات گفت: این واقعه حادثه تلخ و غمگینی بود که حتی نمی‌توان آن را جزء حوادث غیرمترقبه حساب کنیم.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در وقوع این حادثه کوتاهی‌هایی رخ داده باشد. آن‌طور که اطلاع داریم مقامات قضایی برخوردهای اولیه را شروع کردند و مسئولان دانشگاه هم گویا در حال پیگیری هستند.

دبیرکل حزب جامعه اسلامی مهندسین متذکر شد: پیگیری‌ این مسایل باید در حدی باشد که بازدارنده باشد. یکی از مظلوم‌ترین حقوق در جامعه ما حقوق عامه  و یکی از وظایف محوری قوه‌قضاییه احقاق حقوق عامه است.

باهنر تاکید کرد:  بالاخره این رسیدگی‌ها انجام می‌شود اما سلامت و امنیت مردم بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌های تسلی‌بخش برای بازماندگان این حادثه پیگیری‌های جدی قوه‌قضاییه است. البته مسئولان دانشگاه ما هم باید پیگیری کنند تا خدای ناکرده این حوادث تکرار نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.