تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1402 - 1:59
کد خبر : 135782

مهاجم سرشناس هلندی در راه پرسپولیس!!

مهاجم سرشناس هلندی در راه پرسپولیس!!

آرمان شرق-گروه ورزش:یحیی گل محمدی به هیچ عنوان دوست ندارد دوباره یورگن لوکادیا را بخرد. هرچند مهاجم هلندی در ابتدای فصل گذشته نشان داد از چه مهارت و شم گلزنی بالایی برخوردار است اما در آستانه دربی رفت و بازی حساس با استقلال، تهران را ترک کرد و برای همیشه از ایران رفت.

مهاجم سرشناس هلندی در راه پرسپولیس!!

به گزارش صد آنلاین،به تازگی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پرسپولیس به دنبال خرید یورگن لوکادیاست. این خبر درحالی منتشر شد که خود مهاجم هلندی نیز به طعنه و کنایه از شکایت پرسپولیسی ها و پیشنهاد این تیم سخن گفت اما یحیی گل محمدی به هیچ عنوان دوست ندارد دوباره یورگن لوکادیا را بخرد. هرچند مهاجم هلندی در ابتدای فصل گذشته نشان داد از چه مهارت و شم گلزنی بالایی برخوردار است اما در آستانه دربی رفت و بازی حساس با استقلال، تهران را ترک کرد و برای همیشه از ایران رفت.

آن رفتار و تصمیم مهاجم هلندی خشم هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس را به دنبال داشت. هر چند در آن مقطع یحیی گل محمدی مصاحبه ای علیه یورگن لوکادیا انجام نداد اما ماجرای فرار مهاجم هلندی را هرگز فراموش نکرد. این روزها و پس از جدایی عیسی آل کثیر از پرسپولیس و پیوستن او به سپاهان اصفهان، یحیی گل محمدی سخت به دنبال خرید مهاجم خارجی است. جالب آن که یکی از دستیاران یحیی گل محمدی به سرمربی پرسپولیس پیشنهاد خرید یورگن لوکادیا را داده که این خواسته با مخالفت شدید او روبرو شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.