تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1402 - 23:08
کد خبر : 135822

سه خبر داغ از استقلال

سه خبر داغ از استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:پس از وعده‌های جدید مدیریت باشگاه مبنی بر حل مشکلات، پرداخت بدهی‌ها، عقد قرارداد با اسپانسر بزرگ و…، بازیکنان استقلال عصر امروز جمعه و در فاصله یک هفته تا آغاز لیگ بیست و سوم، در کمپ حجازی حضور پیدا کرده و تمرین خود را برگزار کردند.

سه خبر داغ از استقلال

پایان اعتصاب استقلالی‌ها با حضور یک بازیگر معروف

پایان اعتصاب استقلالی‌ها با حضور یک بازیگر معروف

به گزارش “ورزش سه”، عدم دریافت مطالبات فصل قبل و مشکلات مالی شدید آبی‌ها باعث شد تا بازیکنان این تیم در روزهای گذشته حاضر به برگزاری تمرینات نباشند. استقلالی‌ها چند روزی را دست به اعتصاب زدند تا اینکه رسانه رسمی این باشگاه از پایان تحصن اعضای تیم خبر داد.

پس از وعده‌های جدید مدیریت باشگاه مبنی بر حل مشکلات، پرداخت بدهی‌ها، عقد قرارداد با اسپانسر بزرگ و…، بازیکنان استقلال عصر امروز جمعه و در فاصله یک هفته تا آغاز لیگ بیست و سوم، در کمپ حجازی حضور پیدا کرده و تمرین خود را برگزار کردند.

1902725

در این جلسه نکونام و کادرفنی تمرین‌های معمول تیم نظیر حفظ توپ، ضربه به چارچوب و … را برای بازیکنان در نظر گرفتند و در نهایت آن‌ها دقایقی نیز فوتبال درون تیمی بازی کردند.

تمرین امروز شاگردان نکونام یک میهمان هنرمند و ویژه داشت. بهرام افشاری هنرمند استقلالی و محبوب که در کمپ حجازی حاضر شد و با پوشیدن پیراهن استقلال دقایقی را در کنار بازیکنان تمرین کرد.

استقلال در هفته نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود. هنوز مکان برگزاری این دیدار نامشخص است.

بازگشت مدافع جدید استقلال به تمرینات گروهی

آرمین سهرابیان که دچار مصدومیت شده بود، در تمرینات گروهی امروز استقلال شرکت کرد.

بازگشت مدافع جدید استقلال به تمرینات گروهی

به گزارش “ورزش سه”، استقلالی‌ها به چند روز اعتصاب خود پایان داده و در تمرین امروز عصر حضور پیدا کردند تا خود را برای دیدار جمعه هفته آینده برابر صنعت نفت در هفته نخست لیگ برتر آماده کنند.

یکی از نکات مهم تمرین امروز، بازگشت آرمین سهرابیان به تمرینات گروهی بود. خرید جدید و تابستانی استقلال که از گل گهر به این تیم بازگشته است، در روزهای گذشته نتوانست در تمرینات گروهی حضور یابد و دیدارهای دوستانه پیش فصل را نیز از دست داد.

آرمین از ناحیه عضله چهارسر کشیدگی خفیفی داشت، در روزهای گذشته مشغول انجام کارهای درمانی خود بود تا بالاخره امروز توانست با بهبود آسیب دیدگی خود، به تمرینات گروهی بازگردد.

استقلال در آستانه توافق با یک اسپانسر

مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب یک اسپانسر بزرگ در فصل بعد به نتیجه رسیده است.

استقلال در آستانه توافق با یک اسپانسر

به گزارش “ورزش سه”، از زمان حضور علی خطیر در باشگاه استقلال، او به دنبال توافق با یک شرکت معتبر جهت توافق برای اسپانسری فصل جدید آبی‌ها بود و در این زمینه نیز مذاکراتی با چند شرکت مهم صنعتی صورت گرفت.

در حال حاضر باشگاه استقلال در آستانه توافق با یک اسپانسر جدید ( هولدینگ بزرگ مجازی) برای آورده مالی قابل توجهی است که می‌تواند بخش بزرگی از مشکلات آبی‌ها را حل کند و مدیریت باشگاه با خیال آسوده‌تری، فصل را آغاز کند.

طبق اخبار واصله، برنامه‌های مهم و بزرگی در باشگاه استقلال مدنظر قرار داده شده که در صورت توافق نهایی با این اسپانسر، آبی‌ها می‌توانند شرایط متفاوتی در لیگ بیست و سوم داشته باشند.

در این خصوص گفته می‌شود توافق نهایی با این اسپانسر طی روزهای ابتدایی این هفته به نتیجه نهایی خواهد رسید تا سرپرست مدیرعاملی این باشگاه، در گام اول موفق شود یکی از چالش‌های بزرگ مدیریتی خود را مرتفع کرده و آبی‌ها را به آینده امیدوار نگه دارد.

موضوع مهم در این خصوص این است که بعد از مدت‌ها (در صورت نهایی شدن این توافق اسپانسرینگ) شاهد این خواهیم بود که اسپانسری مشترک بین سرخابی‌ها پایان یابد و استقلال با اسپانسری متفاوت مهیای اجرای برنامه‌های خود در مسیر دستیابی به اهداف قهرمانی‌اش شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.