تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 23:56
کد خبر : 135202

مس کرمان استقلال را گلباران کرد!

مس کرمان استقلال را گلباران کرد!

آرمان شرق-گروه ورزش:این مسابقه در حالی برگزار شد که امیدهای استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد رقابت‌های فصل آینده خواهد شد و مس کرمان نیز پس از سقوط به دسته اول به عنوان یکی مدعیان جدی صعود وارد رقابت‌ها خواهد شد.

مس کرمان استقلال را گلباران کرد!

مس کرمان، امید استقلال را گلباران کرد!

به گزارش ورزش سه، مس کرمان که برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی تهران شده است، در اولین دیدار تدارکاتی خود در این اردو برابر امیدهای استقلال قرار گرفت و در نهایت موفق شد با پنج گل حریفش را شکست بدهد.

⏱این دیدار در دو وقت ۴۵ دقیقه‌ای برگزار شد و در نیمه اول مس  با ترکیب امین رضایی، میلاد خدایی، علی تهامی، ابولفضل علایی، پوریا غلامی، محمد صالح محمدی، عارف زینلی، ایمان رازانی، خشایار زبرجد، امیرحسین یحیی‌زاده و علی وزیری پناه به میدان رفت و موفق شد با تک گل یحیی‌زاده از روی نقطه پنالتی پیروز شود.

1899806

پایان نیمه اولدر نیمه دوم محمود محمودی‌نیا، سرمربی مس، دست به تغییر در ترکیب تیم خود زد و دانیال اسلامی (حسین شهریاری)، مجتبی لطفیان،‌ امیرحسین زنگی آبادی، امیر حسین بهزادی، رضا نبی زاده، محمد صبوری، مهران امیری، محمد امین کاویانی،‌معین قربانی، ابولفضل نظری سعید حسین پور را به زمین فرستاد.

⚽در ابتدای نیمه دوم تیم امید استقلال موفق شد بر روی یک ضربه پنالتی گل مساوی را به ثمر برساند اما در ادامه سعید حسین‌پور (دو گل)، امیر‌حسین یحیی‌زاده، امیرحسین زنگی‌آبادی و معین قربانی بازیکنانی بودند که در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند تا در نهایت شاگردان محمودی‌نیا با نتیجه پنج بر یک برابر امیدهای استقلال پیروز شوند.

1899805

این مسابقه در حالی برگزار شد که امیدهای استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد رقابت‌های فصل آینده خواهد شد و مس کرمان نیز پس از سقوط به دسته اول به عنوان یکی مدعیان جدی صعود وارد رقابت‌ها خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.