تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 14:33
کد خبر : 141555

رمزگشایی از سکوت احمدی‌نژاد

رمزگشایی از سکوت احمدی‌نژاد

آرمان شرق-گروه سیاست:آقای احمدی‌نژاد الان یک شخصیت سیاسی است که شرایط ویژه‌ای برایش به وجود آمده است، اگر بنا باشد در مورد موضوع غزه صحبت کند، حتما در مورد وقایع ۱۴۰۱ هم اظهارنظر می‌کرد و اعلام می‌کرد که چرا سکوت کرده و علت سکوت چه بوده است!

رمزگشایی از سکوت احمدی‌نژاد

آرمان امروز، گروه سیاسی: اگر چه همه از سکوت این مرد جنجالی در واکنش به اعتراضات سال گذشته تعجب کرده بودند ولی این تعجیب هنگامی که او در قبال حمله حماس به اسراییل همچنان سکوت خود را حفظ کرد همه نگرانش شدند و همچنان در پی آن هستند که این سکوت چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

روز گذشته «احمد علیرضابیگی»، مشاور رییس جمهور پیشین در واکنش به سکوت دکتر احمدی‌نژاد در هفته‌های اخیر نسبت به حوادث فلسطین و کشتار بی‌رحمانه اسراییل در غزه، گفت: «خب، آقای احمدی‌نژاد الان یک شخصیت سیاسی است که شرایط ویژه‌ای برایش به وجود آمده است، اگر بنا باشد در مورد موضوع غزه صحبت کند، حتما در مورد وقایع ۱۴۰۱ هم اظهارنظر می‌کرد و اعلام می‌کرد که چرا سکوت کرده و علت سکوت چه بوده است! طبیعتا کسی نسبت به نظرات ایشان درباره رژیم اشغالگر قدس شک و ابهامی ندارد چون ایشان بزرگترین عملیات مبارزه با رژیم صهیونیستی را در دو جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه مدیریت کرد و آن را به نتیجه رساند! پس از این جهت کسی نباید ابهام داشته باشد.

موضوعی که وجود دارد نوع رفتاری است که دارد با آقای احمدی‌نژاد صورت می‌گیرد و او دارد به این ترتیب به این رفتار اعتراض می‌کند.

همان اهالی فتنه که شعار نه غزه نه لبنان را می‌دادند الان امکان پیدا کردند که در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کنند و در مورد غزه صحبت می‌کنند و از این استفاده می‌کنند که به سکوت آقای احمدی نژاد بتازند و بعد هم برای آقای احمدی‌نژاد هیچ امکانی فراهم نمی‌شود که بتواند از خودش دفاع کند و مواضع خود را به عنوان یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کند.

بعد هم که می‌خواهد از کشور خارج شود با او این طور رفتار می‌شود و می‌گویند ممنوع الخروج است و پاسپورت او را هم توقیف می‌کنند و رفتارهای ناشایستی اتفاق می‌افتد که به هیچ عنوان برازنده نیست.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.