تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 12:01
کد خبر : 139274

فوری/ دو دور گفت وگوی ایران و آمریکا در نیویورک

فوری/ دو دور گفت وگوی ایران و آمریکا در نیویورک

آرمان شرق-گروه بین الملل:خبرگزاری انگلیسی گزارش داده قطر نشست‌های دوجانبه جداگانه‌ای را با آمریکا و ایران داشته که در آن‌‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران و نگرانی‌های ایالات متحده در خصوص انتقال ادعایی پهپادهای ایران به روسیه گفت‌وگو شده است.منابع پیش‌تر به رویترز گفته بودند قطر در حال تحت فشار قرار دادن دو طرف است تا در گفت‌وگوهای بیشتر برای رسیدن به تفاهمات شرکت کنند. یک منبع ناشناس به رویترز گفت نشست‌ها دوشنبه و سه‌شنبه در نیویوروک  انجام شد.

فوری/ دو دور گفت وگوی ایران و آمریکا در نیویورک

فوری؛  ایران و آمریکا در نیویورک گفت وگو کردند

 خبرگزاری انگلیسی گزارش داده قطر نشست‌های دوجانبه جداگانه‌ای را با آمریکا و ایران داشته که در آن‌‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران و نگرانی‌های ایالات متحده در خصوص انتقال ادعایی پهپادهای ایران به  روسیه گفت‌وگو شده است.خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع آگاه گزارش داده قطر این هفته نشست‌های دوجانبه جداگانه‌ای را با آمریکا و ایران داشته که در آن‌‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران و نگرانی‌های آمریکا درباره انتقال ادعایی پهپادهای ایران به روسیه گفت‌وگو شده است.

به نوشته رویترز به نقل از منابع مذکور، «این دیدارها شامل دیپلماسی رفت‌وبرگشتی (شاتلی) که قطر امسال در دوحه انجام داد که در آن دیپلمات‌های قطری بین دو طرف رفت‌وآمد کردند و در نهایت به تبادل زندانی در روز دوشنبه بین آمریکا و ایران منتهی شد، نبوده است».

منابع پیش‌تر به رویترز گفته بودند قطر در حال تحت فشار قرار دادن دو طرف است تا در گفت‌وگوهای بیشتر برای رسیدن به تفاهمات شرکت کنند.

یک منبع ناشناس به رویترز گفت نشست‌ها دوشنبه و سه‌شنبه در نیویوروک  انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.