تاریخ انتشار : یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 12:18
کد خبر : 152180

تکرار سناریوی «یاران رائفی‌پور» علیه «قالیباف»

تکرار سناریوی «یاران رائفی‌پور» علیه «قالیباف»

تکرار سناریوی «یاران رائفی‌پور» علیه «قالیباف» «آرمان امروز» گزارش می‌دهد: آرمان امروز، گروه سیاسی: بازهم فصل انتخابتی دیگر از راه رسید و در رسانه‌ها شاهد شایعاتی تکراری هستیم که قالیباف برای کسب آرای بیشتر از راه‌های غیر مرسوم استفاده می‌کند شاید پیش از این در مورد منشا این خبرها شک وجود داشت ولی حالا راه

تکرار سناریوی «یاران رائفی‌پور» علیه «قالیباف»

«آرمان امروز» گزارش می‌دهد:

آرمان امروز، گروه سیاسی: بازهم فصل انتخابتی دیگر از راه رسید و در رسانه‌ها شاهد شایعاتی تکراری هستیم که قالیباف برای کسب آرای بیشتر از راه‌های غیر مرسوم استفاده می‌کند شاید پیش از این در مورد منشا این خبرها شک وجود داشت ولی حالا راه و روش‌شان مشخص شده است.
«در مجلس کنونی نماینده‌ای داریم که ۱۴۰ سکه گرفته و تایید صلاحیت شده است.» این عباراتی است که «علی‌اکبر رائفی‌پور» که حتی چهره‌های اصولگرای مجلس یازدهم هم با طعنه او را «مرد همه‌چیزدان» خطاب می‌کنند در پخش زنده شبکه افق مطرح کرده است. رائفی‌پور به اندازه‌ای درباره تخلفات و مفاسد مجلس یازدهم سخن گفت که نهایتا از اتاق فرمان به مجری برنامه تذکر دادند که «بگویید دیگر بس است!». البته او پس از این مصابه حرف خود را پس گرفت.

وعده دادن خانه و پول برای رای
ولی حالا و بعد از انتخابات و در آستانه انتخاب رییس مجلس جدید «کامران غضنفری»، نمانیده تهران در مجلس دوازدهم که با لیست صبح امید (رائفی پور) وارد مجلس شد در یادداشتی که منتشر کرده، مدعی دادن وعده هایی از جنس وام و خودرو و عضویت در کمیسیون مورد علاقه در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف شده است. او در این یادداشت مدعی شده؛« یکی از اطرافیان جناب قالیباف، تلفنی از اینجانب برای دیداری در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد. موضوع را که سوال کردم، گفتند که حضوری با هم صحبت خواهیم کرد. در زمان وعده کرده شده به طبقه دهم ساختمان شیخ فضل الله نوری رفتم. در آنجا به غیر از خود میزبان، دو نفر دیگر از نمایندگان منتخب شهرستان ها هم حضور داشتند. پس از احوالپرسی و بیان مقدماتی، متوجه شدم که موضوع اصلی، جلب نظر نمایندگان جدید برای ریاست آقای قالیباف می باشد. »

تکذیب ادعای غضنفری
«عزت حبیب‌زاده»، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و به تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است.»
حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: «آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست. در آن جلسه آن مسوول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی‌منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.