تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 7:16
کد خبر : 116179

بست‌نشینی دانشجویان شریف

بست‌نشینی دانشجویان شریف

آرمان شرق-گروه سیاست:تجمع‌کنندگان با در دست داشتن کاغذهایی که اسامی دانشجویان بازداشتی بر روی آن نوشته شده است؛ خواستار آزادی و بازگشت آن‌ها به فضای دانشگاه و همچنین رفع ممنوعیت برای دانشجویان ممنوع‌الورود‌‌شدند.در ادامه ۳ عضو هیأت رییسه مجلس با حضور ۲۰ دقیقه‌ای در جمع دانشجویان تحصن‌کننده دانشگاه شریف در جریان مطالبات آنها قرارگرفتند و به گفت‌وشنود با آنها پرداختند.

آرمان‌امروز: جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف در مقابل سالن جابر ابن حیان دانشکده شیمی این دانشگاه که محل برگزاری نشست گفت‌وگوی دانشجویی با حضور سه تن از اعضای هیأت رییسه مجلس است، تجمع‌کردند.
تجمع‌کنندگان با در دست داشتن کاغذهایی که اسامی دانشجویان بازداشتی بر روی آن نوشته شده است؛ خواستار آزادی و بازگشت آن‌ها به فضای دانشگاه و همچنین رفع ممنوعیت برای دانشجویان ممنوع‌الورود‌‌شدند.
در ادامه ۳ عضو هیأت رییسه مجلس با حضور ۲۰ دقیقه‌ای در جمع دانشجویان تحصن‌کننده دانشگاه شریف در جریان مطالبات آنها قرارگرفتند و به گفت‌وشنود با آنها پرداختند.
این نشست با عنوان «صدای ما باشید» به همت بسیج دانشگاه شریف و با حضور احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم، نظام‌الدین موسوی و سید محسن دهنوی نمایندگان تهران در این سالن برگزار می‌شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.