تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اسفند 1400 - 12:03
کد خبر : 96238

ردپای روس ها در بازار دلار ایران!

ردپای روس ها در بازار دلار ایران!

با این حال روز گذشته یک خبر جدید از مقر مذاکرات وین درباره برجام موجب افزایش فروش ها در بازار ارز تهران شد. این خبر حاکی از توافق آمریکا و روسیه بود. لاوروف، وزیر خارجه روسیه روز گذشته گفت: مسکو تضمین‌های کتبی از واشنگتن دریافت کرده است که تحریم‌ها مانع همکاری در چارچوب توافق هسته‌ای

با این حال روز گذشته یک خبر جدید از مقر مذاکرات وین درباره برجام موجب افزایش فروش ها در بازار ارز تهران شد. این خبر حاکی از توافق آمریکا و روسیه بود. لاوروف، وزیر خارجه روسیه روز گذشته گفت: مسکو تضمین‌های کتبی از واشنگتن دریافت کرده است که تحریم‌ها مانع همکاری در چارچوب توافق هسته‌ای نخواهد شد. اولیانوف هم در اینباره توییت زد که برخی از خواسته های روسیه از سوی امریکا پذیرفته شده است.
به نظر می رسد بازار ارز تهران با این سیگنال ها به احتمال حصول توافق هسته ای خوشبین تر شده به عقیده آنها این مساله می تواند زمینه ساز احیای دوباره برجام شود. چنین باوری در بعدازظهر روز سه شنبه نیز در بازار تشدید شده و قدرت فروشندگان را بیشتر کرده بود.
اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟
پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم
قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب گذشته با ۷ هزار ۱۹۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز گذشته ۳۰ تومان پایین‌تر بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار امروز نزولی است.
پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی
قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دوشنبه شب تقریبا ۸۰ تومان بالاتر بود. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۶ هزار و ۴۲۰ تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی صعودی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.