تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 7:47
کد خبر : 136723

تجلیل فولاد مبارکه از خبرنگاری و خبرنگاران

تجلیل فولاد مبارکه از خبرنگاری و خبرنگاران

آرمان شرق-گروه اقتصاد:مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به جامعه خبرنگار و اصحاب رسانه کشور تبریک گفت و در پیام خود بر رسالت خطیر خبرنگار برای امیدآفرینی در جامعه و تنویر افکار عمومی تاکید کرد.مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به جامعه فرهیخته رسانه کشور تبریک و تهنیت گفت.

تجلیل فولاد مبارکه از خبرنگاری و خبرنگاران

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به جامعه خبرنگار و اصحاب رسانه کشور تبریک گفت و در پیام خود بر رسالت خطیر خبرنگار برای امیدآفرینی در جامعه و تنویر افکار عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار فولاد، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، به مناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به جامعه خبرنگار و اصحاب رسانه کشور تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

۱۷ مردادماه سال ۱۳۷۷، یادآور شهادت مظلومانه محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که به همین مناسبت این روز به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری گردید. بی‌تردید، مقام و منزلت خبرنگار بر کسی پوشیده نیست تا جایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به این قشر فرهیخته می‌فرمایند:«اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود، شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید، بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت‌نشده است».
امروزه بخش تولید و به‌ویژه صنعت که یکی از نقاط قوّت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، به شدت مورد فشار و هجمه‌های دشمنان قرار گرفته و بیش از پیش نیازمند حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه است؛ در این میان، خبرنگاران در راستای تحقق جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای جبهه تولید، به‌ویژه صنعت فولاد که به‌عنوان صنعتی استراتژیک و پیشران اقتصاد غیر نفتی کشور محسوب می‌شود، برای امیدآفرینی در جامعه و تنویر افکار عمومی رسالت خطیری را بر عهده دارند.
اینجانب روز خبرنگار را به تمامی اصحاب محترم رسانه که دل در گرو پیشرفت انقلاب اسلامی داشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای، صداقت و انصاف، عزم خود را برای ارتقای سطح آگاهی، بینش و بصیرت آحاد جامعه جزم کرده‌اند، تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای آنان توفیق روزافزون مسألت دارم.

هر روز روز خبرنگار است
پیام مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به جامعه فرهیخته رسانه کشور تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار فولاد، محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۱۷ مردادماه و روز خبرنگار با صدور پیامی این روز را به اصحاب محترم رسانه کشور تبریک و تهنیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

جوانمرد نام دیگر تو!
روز خبرنگار را تبریک می‌گویم به آن‌ها که جان مایه گذاشته‌اند در میان و ذره‌ذره از کوه‌کوه ناسره، سره می‌گزینند.
برکت به زندگی خبرنگاران از کاشفان تا ناشران!
نور به وجودشان که کارشان این است: پی آواز حقیقت بدوند!
روزشان روز بزرگی است، به بزرگی بزرگ‌ترین خبرهای دنیا در برابر کُرورکُرور حرف بی‌قاعده و بی‌فایده!
روز خبرنگار روز روشنی است، به روشنی حقیقت در مقابل ناراستی.
این روز روز زمین است، روز زمان است.
روز نور است در برابر تاریکی.
تبریک به آنان که جوانمردند و می‌آیند از میان شهر برای آنکه تلاشی بکنند تا نوری روشن بماند.
سلام و درود و تبریک و نور به جوانمردان در پهنه تاریخ انسان! به آنان که در مقابل حق متواضع‌اند و حتی اگر خلاف منفعتشان باشد، آن را انتخاب می‌کنند.
وقتی یکی از آن‌ها را دیدی، نه امروز که هر روز و جای تاریخ که باشند، سر تعظیم فرود آور و تکریمشان کن که هر روز، روز ایشان است.
روز خبرنگار مبارک.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.