تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1397 - 18:48
کد خبر : 44130

باند جعل اسکانس در مشهد متلاشی شد

آرمان شرق: سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس‌های ۱۰ هزار تومانی تقلبی در مشهد و قوچان خبر داد. به گزارش آرمان شرق، سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده اظهار داشت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر توزیع اسکانس‌های تقلبی در شهرهای مشهد، قوچان و فاروج به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و

آرمان شرق: سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع اسکناس‌های ۱۰ هزار تومانی تقلبی در مشهد و قوچان خبر داد.
به گزارش آرمان شرق، سرهنگ ابراهیم قربان‌زاده اظهار داشت: از چندی قبل گزارش‌هایی مبنی بر توزیع اسکانس‌های تقلبی در شهرهای مشهد، قوچان و فاروج به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و با توجه به اهمیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام مجرمانه صادر شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در حالی که کاراگاهان پلیس آگاهی طرح ویژه‌ای را برای پیگیری سریع این پرونده آغاز کرده بودند، کاراگاهان پلیس آگاهی قوچان در عملیاتی علمی و با ردزنی‌های اطلاعاتی یکی از عاملان اصلی این باند که جوانی ۲۷ ساله را چهره‌زنی و مورد شناسایی قرار دادند.
منبع: تسنیم

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.