تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اسفند 1402 - 8:04
کد خبر : 150413

فرجام جدال روحانی با شورای نگهبان؟

فرجام جدال روحانی با شورای نگهبان؟

آرمان شرق-گروه سیاست:علی رغم گذشت ۱۷ روز از مارتن انتخابات، حسن روحانی هنوز به دنبال پاسخ مستند و روشن شورای نگهبان است و پاسخ های دریافتی را تبینی و متقاعد کننده نمی داند، آیا این جنجال می تواند فرجام مشخصی داشته باشد یا اینکه به سرنوشت جدال لاریجانی – شورای نگهبان دچار خواهد شد؟

فرجام جدال روحانی با شورای نگهبان؟

 

آرمان امروز گروه سیاسی: تبادل نامه، پیام و پیگیری های مکرر حسن روحانی که نتوانست از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و به مجلس خبرگان رهبری راه یابد، یکی از جنجالی ترین رویداهای انتخابات ۱۱ اسفند محسوب می شود. علی رغم گذشت ۱۷ روز از مارتن انتخابات، حسن روحانی هنوز به دنبال پاسخ مستند و روشن شورای نگهبان است و پاسخ های دریافتی را تبینی و متقاعد کننده نمی داند، آیا این جنجال می تواند فرجام مشخصی داشته باشد یا اینکه به سرنوشت جدال لاریجانی – شورای نگهبان دچار خواهد شد؟

هادی طحان نظیف در کنفرانس خبری پایان سال و با اشاره به نامه‌های آقای روحانی به شورای نگهبان گفت: اعلام کردیم که اولویت با کسانی است که اعتراض کردند و پس از فارغ شدن از برگزاری انتخابات، نامه ایشان پاسخ داده شد. بر اساس اطلاعی که از فقهای شورای نگهبان کسب کردم تاکنون طی دو نامه رسمی شامل مستندات قانونی عدم احراز صلاحیت و دیگری دلایل عدم احراز صلاحیت به ایشان اعلام شده است. او افزود: به جز این موارد، به صورت شفاهی نیز در دو مورد یکی نماینده ایشان در آن مقطع در شورای نگهبان حاضر شد و در مقطع دیگر نیز یکی از اعضای شورای نگهبان به صورت تلفنی با ایشان صحبت کردند و مراتب را به اطلاع ایشان رساندند و به نظر می‌رسد با اقداماتی که انجام شده است فراتر و بیشتر از چیزی که در قانون پیش‌بینی شده، نسبت به ایشان اقدامات انجام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.