تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 20:31
کد خبر : 54169

ثروتمندترین شرکت جهان چه میزان سرمایه دارد

آرمان شرق: سرمایه بازار آمازون با رسیدن به ۷۹۷ میلیارد دلار به عنوان گرانترین شرکت جهان به ثبت رسید. به گزارش آرمان شرق به نقل از اسپوتنیک، امازون،شرکت میلیاردر امریکایی جف بزوس با پشت سر گذاشتن مایکروسافت و اپل به گرانترین و با ارزش‌ترین شرکت سهامی عام جهان تبدیل شد. خرابکاری رباتی در آمازون در

آرمان شرق: سرمایه بازار آمازون با رسیدن به ۷۹۷ میلیارد دلار به عنوان گرانترین شرکت جهان به ثبت رسید.
به گزارش آرمان شرق به نقل از اسپوتنیک، امازون،شرکت میلیاردر امریکایی جف بزوس با پشت سر گذاشتن مایکروسافت و اپل به گرانترین و با ارزش‌ترین شرکت سهامی عام جهان تبدیل شد.

خرابکاری رباتی در آمازون
در حال حاضر، ارزش کل این شرکت امریکایی ۷۹۷ میلیارد دالر برآورد می‌شود، ارزش مایکروسافت نیز ۷۸۹ میلیارد دالر است.
شرکت تولید تلفن و کامپیوتر اپل نیز که پیشتر با رسیدن به رقم هزار و ۱۲۰ میلیارد دلار با ارزش‌ترین شرکت جهان بود هم اکنون با ارزش کل ۷۰۲ میلیارد دلار سومین شرکت با ارزش جهان محسوب می‌شود.
روز گذشته ارزش سهام آمازون با ۳ و نیم درصد افزایش به ۱۶۲۹.۵ دلار رسید. اما ارزش سهام مایکروسافت کمتر از یک درصد رشد کرد و به ۱۰۲ دلار افزایش یافت.
در ماه سپتامبر هم ارزش کل بازار آمازون به یک تریلیون دلار رسیده بود اما در طی سه ماه گذشته میلادی بدترین دوره بورس‌های امریکا بوده است چرا که در این دوره بازار امریکا سقوط کرد.
از دیگر دلایل موفقیت شرکت آمازون مدیریت جف بزوس بنیانگذار این شرکت است. اولین بار این شرکت در سال ۱۹۹۴ برروی وب و اینترنت قابل دسترسی شد. آمازون به سرعت رشد کرد و در سال ۱۹۹۷ به سهامی عام تبدیل شد و تبدیل به نمونه ای موفق برای تحلیلگران کسب و کارهای الکترونیکی شد.
این شرکت کمتر از ۲۰ مدیر سطح بالا دارد و این مدیران به ثبات در جایگاه خود معروف هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.