تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 22:58
کد خبر : 151331

ماجرای سرقت و تیراندازی در بزرگراه صدر

ماجرای سرقت و تیراندازی در بزرگراه صدر

آرمان شرق-گروه جامعه:در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر، در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، دستور ویژه قضایی برای بررسی موضوع و شناسایی عوامل دخیل صادر شد.

ماجرای سرقت و تیراندازی در بزرگراه صدر

توضیحات رسمی پلیس پایتخت در مورد ویدیوی سرقت و تیراندازی در بزرگراه صدر

درپی انتشار ویدیویی از صحنه یک سرقت در محدوده بزرگراه صدر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که تیراندازی انجام شده در این محدوده نه از سوی سارقان بلکه از سوی یکی از ماموران نظامی حاضر در این محل بوده است.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت در پی انتشار ویدیویی از حادثه سرقت در پل صدر که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: « با انتشار فیلم سرقت به عنف از سرنشین یک دستگاه خودروی سواری توسط چهار نفر سارق با سلاح سرد و شنیده شدن صدای تیراندازی در فیلم، تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در حال انجام است.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که تیراندازی از سوی سارقان نبوده و یکی از ماموران نظامی حاضر در محل سرقت، برای جلوگیری از فرار سارقان اقدام به‌ تیراندازی کرده است.»

پلیس تهران اعلام کرده که اطلاعات تکمیلی در خصوص این موضوع را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

دستور ویژه دستگاه قضا در مورد سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر

asdasd

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد:‌ دستور ویژه قضایی در مورد ماجرای بزرگراه صدر صادر شده و تحقیقات قضایی لازم در خصوص این ماجرا تحت رصد و نظارت دادگستری کل استان تهران در حال انجام و پیگیری است.

به گزارش ایلنا، مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، دستور ویژه قضایی برای بررسی ماجرای رخ داده در بزرگراه صدر و شناسایی عوامل دخیل صادر شد.

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر، در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه، دستور ویژه قضایی برای بررسی موضوع و شناسایی عوامل دخیل صادر شد.

بر اساس این گزارش، تحقیقات قضایی لازم در خصوص این ماجرا تحت رصد و نظارت دادگستری کل استان تهران در حال انجام و پیگیری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.