تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 دی 1397 - 17:40
کد خبر : 54109

واکنش کدخدایی به لایحه بودجه ۹۸،اشکلات اساسی دارد!

واکنش کدخدایی به لایحه بودجه ۹۸،اشکلات اساسی دارد!

آرمان شرق: سخنگوی شورای نگهبان گفت: در لایحه بودجه اشکالات متعددی وجود دارد، از جمله اینکه موضوع شفافیت و دقت لازم، آن طور که باید و شاید در بیان اعداد و ارقام وجود ندارد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، کدخدایی در حاشیه جلسه امروز شورای نگهبان با اشاره به بررسی بودجه در

آرمان شرق: سخنگوی شورای نگهبان گفت: در لایحه بودجه اشکالات متعددی وجود دارد، از جمله اینکه موضوع شفافیت و دقت لازم، آن طور که باید و شاید در بیان اعداد و ارقام وجود ندارد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، کدخدایی در حاشیه جلسه امروز شورای نگهبان با اشاره به بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اشکالات متعددی داریم و اشکال کلی که همیشه وجود دارد این است که شورای نگهبان همیشه در مضیقه قرار می‌گیرد و از فرصت ۲۰ روزه خود نمی‌تواند استفاده کند. امیدواریم که دولت و مجلس در سال‌های آینده به گونه‌ای عمل کنند که این فرصت را از شورای نگهبان نگیرند.

وی افزود: نکته دوم در خصوص لایحه بودجه این است که اشکالات متعددی وجود دارد به خصوص در موضوع شفافیت و دقت لازم، آن طور که باید و شاید در بیان اعداد و ارقام نیست که این موضوع هم اخیراً در رسانه‌ها مطرح شده است.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: این وظیفه دولت و مجلس است که شفافیت لازم را در بودجه ایجاد کنند و نکات و ایراداتی که اعضای شورای نگهبان در سال‌های گذشته نسبت به لایحه بودجه داشتند، تقاضای ما این است که نمایندگان محترم دقت بیشتری داشته باشند و با توجه به اشکالاتی که در سال‌های گذشته به لایحه بودجه داشتیم، ان‌شاءالله بودجه را تصویب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.