تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 6:55
کد خبر : 139377

تست‌های پزشکی باهویی انجام شد/نبیل به زودی در تمرینات

تست‌های پزشکی باهویی انجام شد/نبیل به زودی در تمرینات

آرمان شرق-گروه ورزش:تست‌های پزشکی این بازیکن به صورت کامل انجام شده و به امید خدا پس از بهبودی به تمرینات تیم اضافه می‌شود.

تست‌های پزشکی باهویی انجام شد/نبیل به زودی در تمرینات

سرماخوردگی‌ای که تمام نمی‌شود!

دنیای اقتصاد: با وجود مخالفت یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس، مدیرعامل این باشگاه نبیل باهویی مهاجم مراکشی-سوئدی را در حالی جذب کرد که رزومه خوبی در سال‌های اخیر از او وجود نداشت.

با این همه باهویی با پرسپولیس قرارداد بست تا از همان ابتدای حضورش در این باشگاه، کار خود را با حاشیه آغاز کند. نبیل باهویی در حالی به پرسپولیس پیوست که در ایران نبود و بدون انجام تست‌های پزشکی در ایفمارک با سرخ‌ها قرارداد امضا کرد. این در حالی است که مطابق قانون قرارداد بازیکنان باید بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی امضا و البته ثبت شود. البته این بازیکن فردای حضور در تهران راهی ایفمارک شد، اما در کمال تعجب، تست‌های او نیمه کاره ماند.

رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت که «تست‌های پزشکی نبیل باهویی با وجود شروع به کار ایفمارک با تصویربرداری آغاز شده بود. این بازیکن یکشنبه هم در ایفمارک حضور پیدا کرد و بخشی از بررسی‌ها از جمله آزمایش خون نیز انجام شد، اما در نهایت سرماخوردگی بازیکن باعث شد ادامه تست‌ها به روزهای آینده و پس از بهبودی او موکول شود!» اینکه چطور تا قبل از انجام تست‌ها مشخص نبوده که این بازیکن سرما خورده و چطور در حین انجام تست‌های پزشکی این موضوع مشخص شده نکته مبهم ماجراست. در این باره شایعه شده که یحیی گل‌محمدی همچنان بر مواضع خود درباره این بازیکن مانده و اعلام کرده نیازی به نبیل باهویی ندارد. همین موضوع باعث شده تا باهویی تست‌های پزشکی را ادامه ندهد. در صورت صحت این شایعه این سوال مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس که بدون موافقت سرمربی خود اقدام به جذب بازیکن کرده چه راهکاری در این خصوص خواهد داشت؟ این موضوع در حالی مهم می‌شود که بدانیم قرارداد این بازیکن بیش از ۴۰۰ هزار دلار است و قطع همکاری با او یک هزینه سنگین روی دست باشگاه خواهد گذاشت. جالب اینجاست که روز گذشته پزشک پرسپولیس بازهم اعلام کرد که مهاجم سوئدی هنوز با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کند و مشخص نیست این چه ویروسی است که از بدن باهویی بیرون نمی‌رود!

تست‌های پزشکی باهویی انجام شد

پرسپولیس نیوز:پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت که بازیکن سوئدی سرخ‌پوشان همچنان درگیر سرماخوردگی و تب است.

دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، درباره وضعیت نبیل باهویی، بازیکن سوئدی گفت: نبیل همچنان درگیر سرماخوردگی و عوارض ناشی از آن از جمله تب است. درمان ادامه دارد و کادر پزشکی به طور منظم و روزانه به این بازیکن سرکشی می‌کند.

وی افزود: با این حال، تست‌های پزشکی این بازیکن به صورت کامل انجام شده و به امید خدا پس از بهبودی به تمرینات تیم اضافه می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.