تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1400 - 22:02
کد خبر : 90568

پیام مثبت رئیسی به وین: با لغو تحریم‌های ظالمانه جا برای هر گونه توافق کاملا وجود دارد

پیام مثبت رئیسی به وین: با لغو تحریم‌های ظالمانه جا برای هر گونه توافق کاملا وجود دارد

آرمان شرق- سید ابراهیم رئیسی در چهارمین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم تاکید کرد: دولت نوعی توازن را در سیاست بین الملل دنبال می‌کند. تجارت و تعامل اقتصادی ایران با تاجیکستان پس از سفر من به این کشور سه برابر شده است. به نوعی داریم کمبود‌ها و کاستی‌ها را رفع می‌کنیم.

سید ابراهیم رئیسی در چهارمین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم تاکید کرد: دولت نوعی توازن را در سیاست بین الملل دنبال می‌کند. تجارت و تعامل اقتصادی ایران با تاجیکستان پس از سفر من به این کشور سه برابر شده است. به نوعی داریم کمبود‌ها و کاستی‌ها را رفع می‌کنیم.

رئیس جمهور گفت: دولت نوعی توازن را در سیاست بین الملل دنبال می‌کند. تجارت و تعامل اقتصادی ایران پس از سفر من به تاجیکستان با این کشور سه برابر شده است.

سید ابراهیم رئیسی در چهارمین گفتگوی تلویزیونی خود با مردم ضمن تبریک روز زن و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، درمورد سفر به روسیه و رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم، گفت: در سیاست بین المللی در جمهوری اسلامی فعالیت و تلاش بسیاری شده است لکن در بسیاری از حوزه‌ها به اندازه حوزه سیاسی، متوازن عمل نشده است.

رئیس جمهور افزود: دولت نوعی توازن را در سیاست بین الملل دنبال می‌کند. تجارت و تعامل اقتصادی ایران با تاجیکستان پس از سفر من به این کشور سه برابر شده است. به نوعی داریم کمبود‌ها و کاستی‌ها را رفع می‌کنیم./جماران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.