تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 15:27
کد خبر : 35360

وقوع انفجاری مهیب در کابل

آرمان شرق:انفجار شرق کابل را تکان داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، یک شاهد عینی به خبرنگار ایرنا گفت که انفجار در نزدیکی محلی اتفاق افتاد که معترضان برای رسیدگی به رد صلاحیت نامزدهای انتخابات حضور داشتند و صبح امروز دوشنبه درهای ورودی کمیسیون انتخابات را مسدود کرده بودند. برخی از افراد

آرمان شرق:انفجار شرق کابل را تکان داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، یک شاهد عینی به خبرنگار ایرنا گفت که انفجار در نزدیکی محلی اتفاق افتاد که معترضان برای رسیدگی به رد صلاحیت نامزدهای انتخابات حضور داشتند و صبح امروز دوشنبه درهای ورودی کمیسیون انتخابات را مسدود کرده بودند.
برخی از افراد هم گفته اند که انفجار ناشی از بمب جاسازی شده در یک خودرو بود اما تاکنون جزئیات بیشتری از این رویداد منتشر نشده است و مقامات دولتی و نهادهای امنیتی نیز در این ارتباط اظهار نظر نکرده اند.
امروز شماری از هوادران افرادی که کمیسیون شکایت های انتخابات نام آنها را به دلایل مختلف از جمله داشتن نیروهای مسلح غیر مسئول، دست داشتن در قاچاق مواد مخدر و دیگر اتهامات وارده از دور انتخابات حذف شده اند، تجمع کرده و خواهان تجدید نظر در این موضوع شدند.
معترضان تا لحظه انتشار خبر هم در مقابل کمیسیون انتخابات حضور داشتند و زمان انفجار هم در منطقه بودند هر چند تاکنون هدف روشنی برای این انفجار اعلام نشده است و مسئولیت آن را نیز گروه یا فردی برعهده نگرفته است.
انتخابات مجلس و شوراهای شهرستان های افغانستان قرار است مهر ماه امسال برگزاری شود و از میان هزاران داوطلبی که برای کرسی نمایندگی ثبت نام کرده بودند تنها ۳۵ نفر در فهرست حذف شده اند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.