یک امتیاز برای استقلال برابر آلومینیوم !

تساوی استقلال و آلومینیوم با گلرهای بی‌شمار!

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در چهارمین دیدار دوستانه پیش فصل خود، از عصر امروز در استادیوم پاس قوامین به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید.

1901126

استقلالنکونام تیمش را با ترکیب حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، کوین یامگا، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی و ارسلان مطهری روانه میدان کرد.

در نیمه نخست، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می‌شد. با این حال، آلومینیوم فرصت‌هایی را توسط میلاد فخرالدینی و مهدی لیموچی خلق کرد که با واکنش حسینی، این خطرات دفع شدند. در ابتدای نیمه دوم، نکونام تغییراتی را در ترکیب تیمش ایجاد کرد. محمدرضا خالدآبادی و یکی از بازیکنان رده پایه جانشین سیدحسین حسینی و ایمان سلیمی شدند. ضمن اینکه آلومینیوم در ابتدای نیمه دوم هشت تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

پس از این گل، آلومینیوم فشار خود برای رسیدن به گل تساوی را افزایش داد که در دقیقه ۶۵ و روی ضربه سر امیر نوری، این محمدرضا خالدآبادی بود که با واکنشی دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد. رضا جبیره نیز موقعیت خوبی داشت که باز هم خالدآبادی سد راه بازیکنان حریف شد.

لحظاتی بعد، اراکی‌ها باز هم موقعیت خطرناک دیگری را به روی دروازه استقلال خلق کردند که ضربه سر رضا جبیره با برخورد به تیرک دروازه، راهی خارج از زمین شد.

1901128

در ادامه، مربیان دو تیم تغییرات زیادی را در ترکیب تیم خود ایجاد کردند که در مهم‌ترین آنها، آریا برزگر وارد زمین شد تا نخستین بازی خود با لباس استقلال را تجربه کند.

در لحظات پایانی بازی، گل تساوی آلومینیوم به ثمر رسید. در شلوغی محوطه جریمه، پس از دفع توپ ناموفق نیک نفس، ضربه او به دست مهدی پور برخورد کرد و داور یک خطای پنالتی به سود اراکی‌ها اعلام کرد. علی‌رغم تشخیص درست خالدآبادی، اما ضربه اسماعیل شریفات به کنج دروازه رفت تا برتری آبی‌ها از دست برود.

1901127

در نهایت، این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید تا عملکرد تیم نکونام در بازی‌های دوستانه، پیروزی برابر امید استقلال و پیکان، شکست برابر هوادار و تساوی مقابل آلومینیوم اراک باشد.

لازم به ذکر است که در حاشیه دیدار امروز استقلال، روزبه چشمی به دلیل مصدومیت جزئی نتوانست تیم را همراهی کند. مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان نیز که دوره بازتوانی بعد از آسیب دیدگی را طی می‌کنند در این بازی غایب بودند.

از نکات دیگر بازی نیز باید به حضور همزمان چهار گلر استقلال در محل برگزاری بازی اشاره کرد. نکونام در این بازی از بیشتر بازیکنان تیمش استفاده کرد.