ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهانترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان برای بازی فردا 12 اردیبهشت 1403

دیلی فوتبال؛تیم پرسپولیس در چارچوب بازی های هفته ۲۵ مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ میزبان سپاهان خواهد بود.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

ترکیب یازده نفره ابتدایی پرسپولیس در بازی بزرگ هفته هم مثل صحبت‌های اوسمار در نشست خبری او ابهام دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان

 “ورزش سه”، با توجه به شکست عجیب در اراک و حذف در یک جام قاعدتا باید منتظر تغییراتی در ترکیب خط دفاعی پرسپولیس باشیم اما به نظر نمی‌رسد اوسمار ترکیب تیمش را به‌هم بریزد کما اینکه پرسپولیس وقتی گل خورد که پنج تعویضش را انجام داده بود و گل‌های سوم و چهارم را زمانی دریافت کرد که با شش تعویض بیشتر از ۵۰ درصد ترکیبش تغییر کرده بود.

با این وجود محرومیت دانیال حداقل یک تغییر را حتمی خواهد کرد و اگر بیرانوند وعالیشاه به ترکیب برگردند شاید نسبت به بازی قبل در اراک بین یک تا سه تغییر را در ارنج اصلی سرخ‌ها شاهد باشیم که احتمال آن حداقل در مورد کاپیتان تیم زیاد نیست.

دروازه‌‌بان: با توجه به اینکه ظاهرا بیرانوند به این بازی رسیده به ارنج اصلی باز خواهد گشت آن هم با کمترین تمرین دروازه‌بانی که ریسکی به حساب می‌آید. البته با احتمال ضعیف‌تر شاید رفیعی در دقیقه نود در ارنج بماند.

2014648

 مدافعان میانی: با وجود اشتباهات یا بهتر بگوییم ضعف گولسیانی و کنعانی در برخی لحظات بازی اراک بعید است آنها مقابل سپاهان فیکس نباشند.

2010538

مدافع چپ: عبدالکریم گزینه معتمد اوسمار در این پست است و جدال او با رامین رضاییان جالب خواهد شد.

2013957

 مدافع راست: با توجه به محرومیت دانیال، اوسمار باید از بین وحدت و فرجی یکی را انتخاب کند که هر کدام ریسک مخصوص خود را دارد. وحدت بعد از حدود یک ماه مصدومیت برگشته و فرجی در اراک نمایش خوبی نداشته اما شانس وحدت بیشتر خواهد بود.

1999726

 هافبک‌های تدافعی: بعید است زوج سروش و ریگی دست بخورد و این دو هافبک باید مقابل تیم سابق‌شان جنگ وسط زمین را ببرند.

1969961

 وینگر چپ: با وجود آن زخم عمیق روی آشیل پا اورونوف مثل بازی‌های قبل در این پست بازی می‌کند و نقطه امید سرخ‌ها در فاز حمله است.

2015108

 وینگر راست: با وجود نمایش نه‌چندان جالب ترابی در اراک انتظار می‌رود او در این بازی در فاز تهاجمی تیمش یک وزنه موثر باشد.

2005431

 هافبک پشت مهاجم: عالیشاه اگر به این این بازی رسیده باشد فیکس می شود 2000787

 مهاجم نوک: برای این پست گزینه دیگری جز عیسی مسیح آل‌کثیر وجود ندارد و او باید مقابل تیم سابقش بدرخشد و امید اولی گلزنی تیمش به حساب می‌آید.

2015106