تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1397 - 20:57
کد خبر : 40455

نجات دختر جوان از میان آتش سوزی خیابان کرمان/ تصاویر

آرمان شرق: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان کرمان جنوبی، با نجات دختر جوان از میان دود و آتش به خیر گذشت. به گزارشآرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۱، ۷۱ و خودرو حامل دستگاه های

آرمان شرق: آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان کرمان جنوبی، با نجات دختر جوان از میان دود و آتش به خیر گذشت.

به گزارشآرمان شرق به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۰۱، ۷۱ و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به خیابان کرمان جنوبی، خیابان صافی، کوچه ریگی اعزام کرد.

شهرام عظیمی فرمانده آتش نشانان سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی دیده می شد که دچار آتش سوزی شده بود و آتش به پارکینگ آن و یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس پارک شده و مقداری وسایل مستعمل و فرسوده سرایت کرده بود.

وی افزود: آتش نشانان ضمن قطع جریان برق و گاز ساختمان، با بستن دستگاه تنفسی و استفاده از یک رشته لوله آبدهی، آتش سوزی را مهار و از گسترش شعله های آتش به دیگر نقاط منزل جلوگیری کردند این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت و منفی، دود ناشی از آتش سوزی را از داخل پارکینگ تخلیه کردند و در جستجوی محبوسین احتمالی یک دختر نوجوان ۱۶ ساله را که در میان دود گرفتار شده بوداز محل آتش سوزی خارج کرده وتحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

شهرام عظیمی در خصوص علت بروز آتش سوزی گفت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.