تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 14:38
کد خبر : 50325

موسیقی دان معروف ایتالیایی به ایران می آید

موسیقی دان معروف ایتالیایی به ایران می آید

آرمان شرق:فدریکو آلبانیز (موسیقی‌دان و نوازنده مطرح ایتالیایی) بعد از اجرای برنامه درتهران، در شیراز نیز روی سن می‌رود. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، فدریکو آلبانیز (موسیقی‌دان و نوازنده ایتالیایی) قرار است برای اولین بار در ایران و در سالگرد تاسیس مجموعه عمارت روبرو، کنسرت «گرگ و میش» را شانزدهم آذر در سالن

آرمان شرق:فدریکو آلبانیز (موسیقی‌دان و نوازنده مطرح ایتالیایی) بعد از اجرای برنامه درتهران، در شیراز نیز روی سن می‌رود.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، فدریکو آلبانیز (موسیقی‌دان و نوازنده ایتالیایی) قرار است برای اولین بار در ایران و در سالگرد تاسیس مجموعه عمارت روبرو، کنسرت «گرگ و میش» را شانزدهم آذر در سالن اندشه حوزه هنری روی صحنه ببرد و سپس هجدهم آذر در یک سانس این برنامه را در تالار حافظ شهر شیراز اجرا کند.

این دومین برنامه از پروژه «رزوناس» است. پروژه رزونانس در آذر سال ۹۶ با حضور الافور آرنالدز و اجرای کنسرت «نور پاییزی» در ایران آغاز شد و امسال با کنسرت «گرگ و میش» فدریکو آلبانیز ادامه پیدا می‌کند.

آلبانیز متولد سال ۱۹۸۲ در میلان است. او سال‌هاست که با ساز تخصصی پیانو شناخته می‌شود و ساخته‌هایش اشاراتی به سبک‌های پاپ، کلاسیک و نئوکلاسیک دارد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت ایران کنسرت بلیط‌های این اجرا را خریداری کنند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.