تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 0:38
کد خبر : 86135

رئیسی درباره انتصاب مدیران: نباید از بانیان وضع موجود استفاده شود

رئیسی درباره انتصاب مدیران: نباید از بانیان وضع موجود استفاده شود

آرمان شرق-رئیس جمهور راه‌اندازی صنایع نیمه‌تعطیل استان لرستان را اولویت دولت خواند و گفت: هر مدیری که کارآمدی داشته باید از وی استفاده شود اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود.

رئیس جمهور راه‌اندازی صنایع نیمه‌تعطیل استان لرستان را اولویت دولت خواند و گفت: هر مدیری که کارآمدی داشته باید از وی استفاده شود اما از بانیان وضع موجود نباید استفاده شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جلسه دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم، اظهار کرد: توفیقی است که در جمع فرهیختگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان قرار گرفتم، نکات مهم و قابل استفاده‌ای در این جلسه عنوان شد. برای من بسیار دلنشین است در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنم.

وی خاطرنشان کرد: مردم متدین مخلص ولایتمدار و مومن در ۸ سال دفاع مقدس پشتوانه انقلاب بودند، گواه جانبازان و ایثارگرانی است که سند افتخار استان هستند.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: وجود صفای باطن مردمان لر و وجود فرهیختگان و علمای برجسته استان همچون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند و آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی؛ از همه مهمتر این مفاخری که پای آرمان‌های نظام ایستادند یعنی خانواده‌های معظم شهدا.

رئیسی به وجود ۱۲ میلیارد مترمکعب آب استان اشاره و آن را عدد بزرگی خواند و گفت: اگر نتوانیم از این ظرفیت درست نتوانستیم بهره‌برداری کنیم به دلایل مختلفی بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: باید یک بازنگری در نحوه بهره‌برداری از امکانات استان شود، این بازنگاه در تحول شناخت نگاه، نوع فرایندها و تحول در نهادها ایجاد شود. باید وضع موجود را ببینیم، و حتما با توجه به زیرساخت‌ها این تحول امکان پذیر است./انتخاب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.