تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 6:45
کد خبر : 140477

حمله موشکی حزب الله لبنان به دو مقر نظامی رژیم صهیونیستی

حمله موشکی حزب الله لبنان به دو مقر نظامی رژیم صهیونیستی

آرمان شرق-گروه بین الملل:جنبش حزب الله لبنان در واکنش به شهادت سه نفر از نیروهای خود در حملات رژیم صهیونیستی، از حمله موشکی به دو مقر نظامی این رژیم خبر داد.

حمله موشکی حزب الله لبنان به دو مقر نظامی رژیم صهیونیستی

حمله موشکی حزب الله به دو مقر نظامی رژیم صهیونیستی

 فارس: جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه پس از اعلام شهادت سه نفر از نیروهایش، از حمله تلافی‌جویانه به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

شبکه خبری المیادین ضمن نقل بیانیه حزب الله، گزارش داد، نیروهای حزب الله به پادگان «برانیت» که مرکز فرماندهی لشکر الجلیل است حمله کردند و این حمله، پاسخ اولیه به شهادت سه نفر از رزمندگان آن است.

حزب الله همچنین از حمله به پادگان «افیفیم» خبر داد که مرکز فرماندهی لشکر غربی صهیونیستهاست. به گفته این جنبش، حملات مذکور با موشکهای هدایت‌شونده صورت گرفته است.

این جنبش در پایان تأکید کرد که در پی این حملات، چندین اسرائیلی زخمی شده‌اند، ولی آمار دقیقی از تعداد تلفات صهیونیستها منتشر نکرد.

حزب‌الله لبنان ساعاتی پبش، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که «علی حسن حدرج» نیز در پی حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده است.

پیشتر حزب‌الله لبنان از شهادت «علی رائف فتونی حیدر» و «حسام محمد إبراهیم» در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود.

توپخانه‌ رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.  شبکه المیادین نیز گزارش داد که شهرک یارون و شهرک عیتا الشعب هدف حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

توپخانه‌ رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی در شهرک یارون را هدف قرار داد.  در همین ارتباط ارتش لبنان شهروندان این کشور را به رعایت جانب احتیاط و خودداری از نزدیک شدن به مناطق مرزی با فلسطین اشغالی فراخواند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.