معاون سابق باشگاه پرسپولیس گفت: از نزدیک مشکلات باشگاه پرسپولیس را لمس کردم اما دوستان به آن توجهی نمی‌کردند.

محمد محمدی مدیر مجموعه انقلاب و معاون سابق باشگاه پرسپولیس درباره بازی فردای این تیم مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس نماینده ایران است. فارغ از رنگ‌ها در این بازی باید سه امتیاز کامل کسب شود، ولی همانطور که همه می‌دانند شرایط خوب نیست. چندین‌ ماه پیش این حرف را زدم. متأسفانه مسائل مربوط به درآمدزایی مشکل دارد و این اختلافاتی که به وجود آمد هم بیانگر این موضوع است.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظرش چه کسی مقصر این اتفاقات است، گفت: نمی‌دانم چه بگویم؛ سال قبل شرایط بهتر بود. برای من مقصر فرق نمی‌کند و مهم پرسپولیس است. امیدوارم شرایط به نحوی رقم بخورد که بازیکن و کادر فنی با فکر راحت وارد زمین شود.

محمدی درباره حضور حسین بادامکی به جای او در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به بادامکی تبریک می‌گویم. او به من زنگ زد و مشورت کرد و بعد خودش این تصمیم را گرفت.

«آیا بادامکی می‌تواند در باشگاه پرسپولیس موفق باشد؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: کار سخت است. ما فوتبالیست‌هایی که سابقه بازی در پرسپولیس را داریم یک وجهه نزد هواداران داریم؛ امیدواریم این وجهه باعث سوء استفاده برخی‌ها نشود!

معاون سابق پرسپولیس اظهار داشت: باعث تأسف است. من از نزدیک این مشکلات را لمس کردم، ولی دوستان خیلی به آن توجه نمی‌کردند تا به اینجا رسیدیم که تیم برای پول غذا مشکل دارد. واقعاً باعث خجالت است. شرم دارم این حرف‌ها را بزنم، ولی این روزها را می‌دیدم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا به گل‌محمدی برای اعتصاب حق می‌دهد، تأکید کرد: او کارش را به نحوی شایسته انجام داده است؛ بالاتر از قهرمانی چیزی نداریم. بچه‌ها هم سال قبل با جان و دل کار کردند. درست است باشگاه تعهدات اولیه را انجام داده، ولی آپشن در قراردادها بوده است. وقتی یک قرارداد را امضا می‌کنیم ملزم به اجرای آن هستیم. سال قبل بچه‌ها از پول‌های بزرگی گذشتند، به امید اینکه قهرمان شوند و آپشن‌ها فعال شود. حالا باشگاه هم مکلف به پرداخت آن است.