تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 22:24
کد خبر : 132657

قطعه جدید ۲۲ کیلومتری آزادراه تهران- شمال به‌زودی افتتاح می‌شود

قطعه جدید ۲۲ کیلومتری آزادراه تهران- شمال به‌زودی افتتاح می‌شود

آرمان شرق- گروه اقتصاد:قطعه جدید آزادراه تهران- شمال به طول ۲۲ کیلومتر که شامل باند غربی قطعه دوم است، تیر امسال افتتاح می‌شود.کل منطقه دوم ۲۲ کیلومتر است که هفت درصد این قطعه پل و ۸۰ درصد طول مسیر تونل است، بنابراین نزدیک به ۸۷ درصد طول مسیر یا پل است یا تونل که آن را تبدیل به سازه‌ای سنگین و سخت در طول عملیات راه‌سازی محور کرد

 قطعه جدید ۲۲ کیلومتری آزادراه تهران- شمال به‌زودی افتتاح می‌شود

 ایرنا- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور گفت: قطعه جدید آزادراه تهران- شمال به طول ۲۲ کیلومتر که شامل باند غربی قطعه دوم است، تیر امسال افتتاح می‌شود.

«خیراله خادمی» با اشاره به جلسه مشترک خود با وزیر راه و شهرسازی  درباره زمان افتتاح منطقه دوم از آزادراه افزود: نخستین آزادراهی که در سال ۱۴۰۲ برای افتتاح آماده می‌شود، باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال است.

وی گفت: در حضور وزیر راه و شهرسازی جلسه هماهنگی همه دستگاه‌ها به منظور بهره برداری از آزادراه برگزار شد، زیرا پیش از افتتاح این قطعه باید بسیاری از دستگاه‌ها از جمله پلیس راه، اورژانس ، سازمان راهداری و غیره برای ارائه خدمات به این محور آمادگی داشته باشند.

خادمی تصریح‌کرد: پیشرفت فیزیکی منطقه‌ای که در آستانه بهره برداری است ۹۶ درصد است و برنامه این است تا تیر امسال باند غربی (باند رفت) قطعه دوم مورد بهره برداری قرار گیرد. امیدواریم با افتتاح این قطعه، بخشی از مشکلات مسافران که در محور چالوس با آن مواجه هستند حل شود.

معاون وزیر راه گفت: کل منطقه دوم ۲۲ کیلومتر است که هفت درصد این قطعه پل و ۸۰ درصد طول مسیر تونل است، بنابراین نزدیک به ۸۷ درصد طول مسیر یا پل است یا تونل که آن را تبدیل به سازه‌ای سنگین و سخت در طول عملیات راه‌سازی محور کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.