تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1402 - 7:53
کد خبر : 148111

رکوردهای جدید فولاد هرمزگان در سال جاری

رکوردهای جدید فولاد هرمزگان در سال جاری

آرمان شرق-گروه اقتصاد:شرکت فولاد هرمزگان در ۱۰ ماه سال جاری در تمام حوزه‌های مرتبط ۲۸ رکورد ثبت کرده است و ثبت رکوردهای مداوم در این شرکت حاصل از استفاده تکنولوژی‌های روز دنیا است.

رکوردهای جدید فولاد هرمزگان در سال جاری

عطااله معروف‌خانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مدوام با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان با ثبت ۲۸ رکورد در تمام حوزه‌های مرتبط با تولید در ۱۰ ماهه امسال، به خوبی روند توسعه و پیشرفت را در پیش گرفته است عنوان کرد: سال گذشته نیز ۳۶ رکورد در شرکت فولاد هرمزگان ثبت شد و این شرکت از ظرفیت اسمی عبور کرد.

با برگزاری این کنفرانس، هم‌افزایی و پیشروی به سمت استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز تولید در صنعت فولاد کشور  ایجاد می‌شود و با توجه به ارائه ۱۱۰ مقاله و استقبال چشمگیر از این دوره از کنفرانس، یقین داریم که به نتایج بهتری نسبت به دو دوره گذشته دست خواهیم یافت. ضمن اینکه برگزاری این کنفرانس طی ۲ دوره گذشته دستاوردهای درخشانی داشته است.

شرکت فولاد هرمزگان هم‌اکنون پروژه مگامدول ۱.۷ میلیون تنی را در دست اقدام دارد که به دنبال راه‌اندازی آن با استفاده از تکنولوژی‌ روز تولید و همچنین بهینه‌سازی مصرف گاز است؛ ضمن اینکه در نظر داریم به نخستین تولیدکننده فولاد سبز در کشور تبدیل شویم و به دنبال استفاده از هیدروژن سبز طی توافقی با شرکت نفت ستاره خلیج فارس هستیم.

امروز اسلب فولاد هرمزگان با استفاده از تکنولوژی‌های روز تولید شده و به قلب اروپا صادر می‌شود؛ در حال حاضر فولاد هرمزگان به یک برند جهانی در این حوزه تبدیل شده است و به دنبال استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های موجود در این حوزه هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.