تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1402 - 0:46
کد خبر : 127301

علم‌الهدی:بی حجاب ضد اسلام است

علم‌الهدی:بی حجاب ضد اسلام است

آرمان شرق-گروه سیاست:بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی. در این کشور، حجاب قانون است. آقایان نیروی انتظامی و برادران مسئول فرودگاه و ترمینال بدانند که فرد بی‌حجاب خلاف قانون عمل می‌کند.

علم‌الهدی:بی حجاب ضد اسلام است

 

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و سیزدهم فروردین روز طبیعت اظهار کرد:

علم‌الهدی با بیان اینکه وجوب حجاب است که ارزش زن را به اوج می‌رساند، اظهار کرد: خداوند عالم در آیه ۴۱ سوره مبارکه حج می‌فرماید «الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاهَ وَآتَوُا الزَّکَاهَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ» و به کسانی خطاب می‌کند که اگر به آن‌ها قدرت در زمین داده شود، نماز را برپا می‌دارند، زکات می‌دهند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند. مخاطب این آیه به همه اقشار و آحاد مسئولان دلالت دارد؛ از یک مأمور پلیس گرفته تا فرمانده انتظامی و از فرماندار و استاندار تا نماینده مجلس و شخص رئیس‌جمهور، همه مصداق این آیه هستند که تکلیف می‌کند امکانات و قدرت را در خدمت پیشبرد بندگی و اقامه دین روی زمین قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که تجاهر به فسق صورت بگیرد، افزود: بنده عرض می‌کنم که بی‌حجاب هم ضداسلام است و هم ضدقانون. بی‌حجابی هم دین شکنی است و هم قانون‌گریزی. در این کشور، حجاب قانون است. آقایان نیروی انتظامی و برادران مسئول فرودگاه و ترمینال بدانند که فرد بی‌حجاب خلاف قانون عمل می‌کند و شما که مسئول حفظ نظم حوزه خود هستید، باید قانون‌مدار باشید و به بی‌حجاب تذکر دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.