تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مهر 1397 - 14:23
کد خبر : 42403

دلار وارد کانال ۱۰ هزار تومان شد

آرمان شرق:بازار ارز امروز (تا ساعت ۱۲) نیز همانند عصر دیروز شاهد حضور افراد زیادی است که تقاضای فروش دلار و یورو را دارند. این در حالی است که اکثر صرافی‌ها خرید و فروش ندارند و تابلوهایشان را خاموش کرده‌اند. همچنین در بازار امروز بین قیمت خرید و فروش دلار ۴۵۰۰ تومان اختلاف مشاهده می‌شود،

آرمان شرق:بازار ارز امروز (تا ساعت ۱۲) نیز همانند عصر دیروز شاهد حضور افراد زیادی است که تقاضای فروش دلار و یورو را دارند. این در حالی است که اکثر صرافی‌ها خرید و فروش ندارند و تابلوهایشان را خاموش کرده‌اند. همچنین در بازار امروز بین قیمت خرید و فروش دلار ۴۵۰۰ تومان اختلاف مشاهده می‌شود، چراکه نرخ خرید دلار در بین دلالان فردوسی ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان اما نرخ فروش آن ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا، در پی روند کاهشی نرخ ارز طی سه روز گذشته، امروز نیز بازار آزاد ارز بسیار شلوغ بود و مردم برای فروش ارزهای خود به بازار هجوم آورده‌اند و نرخ خرید دلار در بین دلالان رقمی بین ۱۰ تا ۱۱ هزار تومان است.

همچنین دلالان، دلار را به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروشند که بر خلاف هفته گذشته اختلاف چشمگیری بین قیمت خرید و فروش آن به چشم می‌خورد و دلالان، این اختلاف قیمت را به دلیل روند کاهشی نرخ ارز اعلام می‌کنند.

همچنین یورو در بازار آزاد بین دلالان از ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰ تومان خریداری می‌شود و این در حالی است که نرخ فروش این ارز در بازار آزاد ۱۶ هزار تا ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان متغیر است. این در حالی است که بیشتر دلالان معتقدند نرخ ارز در روزهای آینده نیز کاهشی خواهد بود و حتی ممکن است تا ۸۰۰۰ تومان نیز برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.