تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 13:53
کد خبر : 144522

سیدمحمد ماهان میرنصیری: دانشجو نماد بیداری ملی است

سیدمحمد ماهان میرنصیری: دانشجو نماد بیداری ملی است

فرا رسیدن روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی بر تمامی دانشجویان مؤمن و پرتلاش ایران اسلامی، را باید به همه مردم شریف ایران تبریک گفت چرا که همواره ۱۶ آذر برای ما یادگار شجاعت، بصیرت ، و فداکاری است

سیدمحمد ماهان میرنصیری: دانشجو نماد بیداری ملی است! 

فرا رسیدن روز دانشجو، روز تأکید بر اهمیت علم آموزی و لزوم حقیقت جویی، روز تأکید بر لزوم تقویت ایمان و اهمیت افزایش بصیرت سیاسی و معرفت دینی بر تمامی دانشجویان مؤمن و پرتلاش ایران اسلامی، را باید به همه مردم شریف ایران تبریک گفت چرا که همواره ۱۶ آذر برای ما یادگار شجاعت، بصیرت ، و فداکاری است. 

خوشبختانه دانشجویانی داریم که  تجربه‌های دیروز را به تلاش‌های فردا پیوند می‌زنند تا آینده‌ای بسازیند لبریز از روزهای تازه.

سید محمد ماهان میرنصیری ادامه داد ، باید بگویم که:

١۶ آذر که به حق به عنوان «روز دانشجو» نام‌گذاری شده است، یادآور رسالتی است که تمسک به آن به نهضت اصیل دانشجویی، هویت و اعتبار ملی می‌بخشد. دانشجویان و دانشگاهیان همواره در بزنگاه‌های تاریخی و برهه‌های حساس  در سنگر بازسازی، پیشرفت و آبادانی ایران عزیزمان  در صف مقدم نقش‌آفرینی و حماسه‌سازی قرار داشته‌اند.

درواقع باید تاکید داشت که،  دانشجو بودن فقط مقطعی از دوران زندگی برخی افراد هر جامعه نیست بلکه نمادی از تفکر انتقادی و پویایی فکرو اندیشه هر جامعه محسوب می شود که در کنار رسالت علمی که طی می‌کنند همواره و در دوره های مختلف پیشرو و نمادی از تحولات و تغییرات اجتماعی هر جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.