تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 8:16
کد خبر : 151937

افزایش ۹۰% فروش دربهای ضد سرقت در سالهای اخیر

افزایش ۹۰% فروش دربهای ضد سرقت در سالهای اخیر

تامین امنیت و ایمنی فضایی که قرار است در آن جا زندگی کنید مسئله ی مهمی محسوب می شود که باید به آن توجه ی ویژه ای داشته باشید تا در این مورد با مشکل روبرو نشوید. یکی از راهکارهایی که در این زمینه در نظر گرفته شده است نصب درب ضد سرقت می باشد.

تامین امنیت و ایمنی فضایی که قرار است در آن جا زندگی کنید مسئله ی مهمی محسوب می شود که باید به آن توجه ی ویژه ای داشته باشید تا در این مورد با مشکل روبرو نشوید. یکی از راهکارهایی که در این زمینه در نظر گرفته شده است نصب درب ضد سرقت می باشد.

طراحی انتخاب شده برای تولید مدل های مختلف درب ضد سرقت به گونه ای می باشد که علاوه بر تامین امنیت، زیبایی و مقاومت بیشتری در مقایسه با درب های معمولی خواهند داشت. پس این مورد می تواند منجر به افزایش فروش درب های ضد سرقت در سال های اخیر شده باشد.

پس اگر هنوز از درب های معمولی استفاده می کنید بهتر است جهت تعویض درب های منزل و یا محل کار خود اقدام کنید.

یکی از سوالاتی که ممکن است در این مورد برای افراد به وجود بیاید این است که نصب درب ضد سرقت می تواند به صورت صد در صدی از ورود افراد ناشناس جلوگیری کند یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درب های ضد سرقت در مقایسه با درب های معمولی دوام و مقاوم تر بیشتری دارند و مهمترین چیزی که باعث افزایش ایمنی این نوع درب شده است وجود لولا و قفل در بخش داخلی درب می باشد. به همین خاطر دیگر افراد ناشناس نمی توانند نسبت به اهرم کردن و شکستن لولای درب اقدام کنند. نصب یراق آلات باکیفیت هم می تواند در این مورد کمک کننده باشد.

درب ضد سرقت علاوه بر ایجاد امنیت، در برابر صدا، گرما، سرما، حریق و رطوبت عایق بوده و می‌توانند در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله و … مقاومت بسیار زیادی از خود نشان دهند. همچنین این درب‌ها با قابلیت نصب دزدگیر، دوربین هوشمند و قفل‌های امنیتی مانند قفل‌های دیجیتالی، می‌توانند امنیت منزل شما را چندین برابر کنند.

اگر می‌خواهید در مورد ساختار و امنیت درب ضد سرقت بیشتر بدانید؛ کلیک کنید.

مقایسه تفاوت های درب ضد سرقت با درب معمولی

درب معمولی

    • میزان مقاومت کمی در برابر حرارت دارند.

    • قفل نصب شده بر روی درب به راحتی باز خواهد شد.

    • عایق نبودن در مقابل گرما و سرما، صدا و انرژی

    • عمر مفید کوتاه

درب ضد سرقت

    • مقاومت بالایی در برابر هر نوع فشار خارجی دارند.

    • امکان نصب قفل ضد سرقت (باکیفیت) بر روی درب وجود دارد.

    • مقاومت بالا در مقابل حرارت

    • عایق‌ در برابر نفوذ گرما و سرما، صدا و انرژی

    • عمر مفید طولانی

    • امکان نصب یراق آلات مختلف اعم از دستگیره ثابت و متحرک، چشمی، درکوب، روزت، قفل پستچی بر روی درب وجود دارد.

انواع درب ضد سرقت (براساس کشور سازنده)

کشورهای مختلفی اقدام به تولید در ضد سرقت نموده اند. در بازار ایران می‌توانید محصولات کشور ترکیه، چین و ایران را خریداری نمایید.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک در مقایسه با دیگر مدل های موجود در بازار قیمت بالاتری دارد و در صورتی که بودجه ی محدودی برای خرید دارید این مدل گزینه ی مناسبی نمی باشد. چهار چوب در نظر گرفته شده برای درب های ضد سرقت ترک می تواند از ورق فلزی ۲ میلی متری انتخاب شود و تمام قسمت های فلزی درب نیاز است تا با استفاده از رنگ کوره ای رنگ آمیزی شوند.

جهت جلوگیری از ورود گرد و خاک و یا صدا به داخل منزل دور تا دور لنگه درب ترک یک نوار درزگیر قرار داده می شود.

ابعاد در نظر گرفته شده برای مدل های تک و دو لنگه درب ضد سرقت ترک به ترتیب ۱۱۰*۲۱۰ سانتی‌ متر و ۱۸۰*۲۱۷ سانتی‌ متر می باشد.

آیا سارقین می‌توانند دربهای ضد سرقت را باز کنند؟

درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی که در کشور خودمان طراحی و تولید می شوند می توانند از نظر شکل ظاهری و کیفیت با نمونه های ترک رقابت داشته باشند. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل در مقایسه با مدل های ترک ارزان تر می باشد به همین خاطر گزینه ی مناسبی برای انتخاب می باشد.

مهم ترین ویژگی در نظر گرفته شده برای این درب ها نسبت به درب های ترک، ساخت آن ها براساس آب و هوای مناطق مختلف می باشد.

درب ضد سرقت چینی

اگر به دنبال خرید دربی هستید که هزینه ی کمتری را در مقایسه با مدل های ترک و ایرانی پرداخت کنید درب ضد سرقت چینی از محصولات ارزان قیمت بازار محسوب می شوند که می توانید یکی از مدل های آن را انتخاب کنید.

با توجه به این که در تولید این مدل از پوشش فلزی استفاده می شود گزینه ی مناسبی برای اماکن عمومی و ورودی آپارتمان می باشد.

قالب‌ های در نظر گرفته شده برای تولید دارای تفاوت هایی به نسبت یک دیگر هستند و اصول استاندارد در طراحی آن‌ ها رعایت شده است. ایجاد استحکام بالا در برابر رطوبت و حرارت از مزایای خرید درب‌ های چینی محسوب می‌ شود.

انواع درب ضد سرقت (براساس جنس بدنه)

درب ضد سرقت چوبی

برای تولید درب ضد سرقت چوبی نیاز است تا بخش داخلی آن از جنس چوب باشد. چوب انتخابی می تواند از نوع چوب راش، گردو، صنوبر، گیلاس و… باشد.

با توجه به این که ساختار چوب استحکام بالایی ندارد و میزان مقاومت کمی در برابر آتش کم دارد از یک یا دو ورق فولادی به عنوان حامی و پشتیبان استفاده می‌ شود. در نظر گرفتن این ورقه‌ ها سبب افزایش وزن آن‌ ها می شود به همین خاطر باید از یراق محکم برای نگهداری آن‌ ها استفاده شود.

درب ضد سرقت فلزی

برای تولید این مدل از پوشش فلزی (فلز استنلس استیل و یا استیل ضد زنگ) استفاده می شود. درب های فلزی در بیشتر موارد ساخت کشور چین می باشند و برای فروش وارد کشور می شوند.

در نظر گرفتن پوشش فلزی کمک خواهد کرد تا میزان مقاومت بالایی در برابر خط، خش و آتش سوزی داشته باشند.

درب ضد سرقت HDF

اچ دی اف نوعی تخته فیبری شکل می باشد که تولید آن از طریق روش خشک و تحت فشار قرار گرفتن آن می باشد. ساخت این پوشش تراکم بسیار بالایی را به وجود می آورد. درب ضد سرقت HDF از نظر ساختاری دارای شباهت هایی با درب‌ های چوبی می باشند و سطح آن‌ ها تقریباً یکسان است.

امکان استفاده از دستگاه CNC برای ایجاد طرح های مختلف وجود دارد. میزان مقاومت این درب‌ ها در برابر رطوبت بالا زیاد نیست.

درب ضد سرقت PVC

برای تولید درب ضد سرقت پی وی سی یک لایه pvc بر روی درب در نظر گرفته می شود و وجود این لایه کمک می کند تا هم از لحاظ کیفیت طراحی و هم از لحاظ شکل‌ پذیری امکان ایجاد طرح های مختلف وجود داشته باشد.

میزان مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند به همین خاطر گزینه ی مناسبی برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان هستند. امکان ایجاد خط و خش و خط‌ خوردگی وجود دارد.

خرید انواع درب ضد سرقت از فروشگاه نیکسان درب

اگر قصد خرید یکی از مدل های درب ضد سرقت را دارید فروشگاه نیکسان درب در این زمینه محصولات باکیفیتی را برای فروش روانه ی بازار کرده است. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره با همکاران مجموعه کافیست با شماره های زیر تماس بگیرید تا بتوانید با توجه به بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید مدل مناسبی را انتخاب کنید. ۰۹۱۲۶۵۰۶۷۸۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.