تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 8:46
کد خبر : 148065

حامد شیخ‌پور مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران شد

حامد شیخ‌پور مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران شد

آرمان شرق-گروه ارتباطات:حامد شیخ‌پور با حکم مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شده است.

حامد شیخ‌پور مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شد

حامد شیخ‌پور با حکم مجید سلطانی، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب شده است.

وی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته مدیریت استراتژیک رسانه و ارتباطات است و رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه توسعه و همچنین چندین شرکت تجاری و اقتصادی از جمله سوابق کاری او به شمار می آید.

شیخ‌پور همچنین در حوزه رسانه، سابقه عضویت در هیات مؤسس و شورای سردبیری خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا)، کار ایران (ایلنا)، باشگاه خبرنگاران جوان، سردبیر و عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری‌های مشرق، ایسنا و فارس، مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و کارگروه شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت را دارد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران نیز با تقدیر از محمدرضا بید خام در دوران تصدی این مسؤولیت صبح امروز برگزار شد.

مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه نهاد روابط عمومی در سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف و تشریح اهمیت فضای مجازی بر ضرورت بکارگیری روش‌ها و تکنیک‌های نوین برای معرفی هر چه بهتر خدمات و محصولات متنوع ارتباطی توسط روابط عمومی و همچنین اهمیت تقویت ارتباطات بیرونی و درونی در شرکت تخصصی و فناوری‌محور مخابرات ایران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن مهم‌خواندن ارتباط با مردم و کارکنان در شرکت گفت: با تدابیر و برنامه‌ریزی درست، می‌توان این امر را محقق کرد و به توسعه و ارائه خدمات مناسب در شرکت دست یافت.

وی با تأکید بر اهمیت برند سازی در شرکت خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت مخابرات ایران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و زیرساختی، استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و عمومی جامعه و معرفی توانمندی‌های شرکت از درگاه رسانه‌های مورد اعتماد و مورد قبول مردم، در شکل‌گیری و ارتقای نشان تجاری شرکت، نقش مؤثری ایفا می‌کند.

شیخ‌پور نیز در مراسم معارفه خود تأکید کرد که استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی و مشارکت‌جویانه به همراه نگاه تخصص‌محور و روزآمد به بخش ارتباطات نوین، تضمین‌کننده رسیدن به اهداف سازمانی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.