تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 8:22
کد خبر : 149193

توپ قرمز در بازی استقلال- سپاهان

توپ قرمز در بازی استقلال- سپاهان

آرمان شرق-گروه ورزش: از این رو سازمان لیگ توپ‌های مناسب هوای برفی را آماده خواهد کرد تا در صورت تایید داوران لیگ برتر برای برگزاری مسابقات از این توپ‌ها استفاده شود. اتفاقی که برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر رخ خواهد داد. مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر استقلال – سپاهان است که احتمال برگزاری آن در هوای برفی تهران و با توپ‌های قرمز زیاد است.

توپ قرمز در بازی استقلال- سپاهان

استقلال- سپاهان، شاید با توپ قرمز!

 “ورزش سه”، با توجه به برفی شدن هوای بسیاری از مناطق کشور و شرایط خاصی که برای برگزاری مسابقات فوتبال به وجود خواهد آمد، سازمان لیگ  تمهیداتی را اندیشیده است.

مهم‌ترین ابزار برای برگزاری بازی‌های فوتبال در هوای برفی در اختیار داشتن توپ‌های قرمز رنگ است. با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر اینکه بارش برف تا پایان هفته جاری در تهران و برخی دیگر از شهرهای کشور ادامه دارد، برگزاری مسابقات بدون توپ قرمز امکان پذیر نیست.

از این رو سازمان لیگ توپ‌های مناسب هوای برفی را آماده خواهد کرد تا در صورت تایید داوران لیگ برتر برای برگزاری مسابقات از این توپ‌ها استفاده شود. اتفاقی که برای اولین بار در فصل جاری لیگ برتر رخ خواهد داد. مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر استقلال – سپاهان است که احتمال برگزاری آن در هوای برفی تهران و با توپ‌های قرمز زیاد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.