تاریخ انتشار : یکشنبه 4 اردیبهشت 1401 - 10:07
کد خبر : 99403

با روزنامه “آرمان امروز” بیشتر آشنا شویم

با روزنامه “آرمان امروز” بیشتر آشنا شویم

آرمان شرق-گروه سیاست:روزنامه آرمان امروز،یکی از روزنامه های آزاد،اصلاح طلب، مستقل و غیروابسته به شمار می رود و بناست به زودی با کادر مجرب و تحصیلکرده،در ۱۲ صفحه منتشر شود. شما می توانید شماره ۳۹۳۸ این روزنامه را به زودی از کیوسک های مطبوعاتی تهیه کنید.

آرمان شرق-گروه سیاست: روزنامه آرمان امروز، یکی از روزنامه های آزاد، اصلاح طلب، مستقل و غیروابسته به شمار می رود و بناست به زودی با کادر مجرب و تحصیلکرده، در ۱۲ صفحه منتشر شود. شما می توانید شماره ۳۹۳۸ این روزنامه را به زودی از کیوسک های مطبوعاتی تهیه کنید.

با روزنامه “آرمان امروز” بیشتر آشنا شویم

روزنامه آرمان امروز، ابتدا با عنوان آرمان روابط عمومی در ۱۷ آذر ماه سال ۱۳۸۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی هوشمند سفیدی از روزنامه نگاران قدیمی و تحصیلکرده علوم ارتباطات مجوز دریافت کرد.

هوشمند سفیدی از بهمن ماه سال ۱۳۶۷ ابتدا در روزنامه ابرار و سپس در روزنامه سلام با عنوان خبرنگار و دبیر سرویس اجتماعی فعال بوده و در ۳۳ سال اخیر، در انتشار نشریات پیام جهاد سازندگی، هنر هشتموپیام سلامت، مشارکت داشته و صاحب امتیازی و مدیرمسئولی نشریات جهان مرغداری، بوی گل و تحقیقات روابط عمومیو نیز پایگاه خبری – تحلیلیآرمان شرقرا بر عهده داشته و در این مدت، کتاب‌ها و مقالات متعددی را در خصوص روابط عمومی، تبلیغات و روزنامه نگاری به رشته تألیف و نگارش درآورده است، او به روزنامه نگاری انتقادی و تحلیلی اعتقاد دارد و علاوه بر تحصیلات در زمینه علوم ارتباطات از جمله روزنامه نگاری، دانش آموخته جامعه شناسی سیاسی است.

روزنامه آرمان امروز قبل از سال ۱۳۸۸ و با عنوان آرمان روابط عمومی فعالیت می کرد و علاوه بر پرداختن به موضوعات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و …، نیم نگاهی نیز به موضوع روابط عمومی داشت، اما از خرداد سال ۱۳۸۸ همزمان با نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، گرایش بیشتری به حوزه سیاسی پیدا کرد و نام خود را در روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه سال ۱۳۹۲ به آرمان امروز تغییر داد.

نخستین شماره روزنامه آرمان در اواخر سال ۱۳۸۲ با سردبیری سیدحسین سجادی انتشار یافت، اما از اول شهریور ماه سال ۱۳۸۸ مرحوم حسین عبداللهی به عنوان سردبیر مشغول و از سال ۱۳۹۱ به عنوان مدیرمسئول معرفی و مشغول فعالیت شد.

این روزنامه در سال ۱۳۸۸ از ۱۴ مهرماه به مدت ۷۵ روز توقیف شد، همچنین از اول مردادماه سال ۱۳۹۸ توسط هیئت نظارت بر مطبوعات لغو امتیاز شد؛ اما پس از حدود ۲۸ ماه با پیگیری قضایی مستمر و با رأی قضایی در ۳۰ آذرماه سال ۱۴۰۰ احیاء شد.

با روزنامه “آرمان امروز”بیشتر آشنا شویم

این روزنامه، یکی از روزنامه های آزاد، اصلاح طلب، مستقل و غیروابسته به شمار می رود و بناست به زودی با کادر مجرب و تحصیلکرده، در ۱۲ صفحه منتشر شود. شما می توانید شماره ۳۹۳۸ این روزنامه را به زودی از کیوسک های مطبوعاتی تهیه کنید.

همچنین شما می توانید از محتوای این روزنامه در سایت آن به نشانی Www.Armandaily.ir آگاه شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.