تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1402 - 9:20
کد خبر : 134700

نامه رسمى پرسپولیس براى جذب ستاره منچسترسیتی؛ جعلی یا…؟

نامه رسمى پرسپولیس براى جذب ستاره منچسترسیتی؛ جعلی یا…؟

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیسی‌ها که در لیگ قهرمانان آسیا هستند و قصد دارند تا به مصاف تیم‌های متمول عربستانی بروند، به دنبال آن بوده تا با جذب ستاره نام‌آشنای فوتبال مونته‌نگرو بتوانند خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند و دغدغه کادرفنی را از بین ببرند. البته که مسائل مالی در زمینه انتقال استفان یووتیچ به پرسپولیس می‌تواند تاثیرگذار باشد اما مدیران این باشگاه امیدوارند بعد از ارسال درخواست اولیه بتوانند با این مهاجم بلندقامت و گلزن در زمینه مسائل مالی هم به توافق برسند.

نامه رسمى پرسپولیس براى جذب ستاره منچسترسیتی؛ جعلی یا…؟

پرسپولیس به دنبال بمب‌ نهایی نقل و انتقالات: نامه رسمى براى جذب ستاره سابق منچسترسیتی ارسال شد

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده است. سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات توانسته‌اند شهاب زاهدی را جذب کنند اما در نقطه مقابل نسبت به فهرست فصل گذشته، عیسی آل‌کثیر در کنار لیاندرو پریرا و شیخ دیاباته از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شده‌اند تا در حال حاضر در فهرست پرسپولیس تنها نام شهاب زاهدی در کنار مهدی عبدی به عنوان مهاجم تخصصی پرسپولیس برای حضور در فصل جدید مسابقات باشگاهی به چشم آید.

یحیی گل‌محمدی با توجه به فشردگی فصل پیش‌رو از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته تا خط حمله سرخ‌پوشان پایتخت را تقویت کنند و در این زمینه با توجه به اینکه مهاجم موردنظر گل‌محمدی در بین گزینه‌های داخلی وجود ندارد، سرمربی پرسپولیس خواسته تا یک مهاجم تمام‌کننده خارجی برای فصل جدید به فهرست پرسپولیس اضافه شود. در این زمینه مدیران باشگاه پرسپولیس رایزنی‌های خود را آغاز کرده‌اند و گفته می‌شود تا سقف ۱.۵ میلیون دلار برای جذب مهاجم خارجی بودجه در نظر گرفته‌اند.

 

عبدالرزاق حمدالله، عمر السوما و ایمن حسین بازیکنانی بودند که نام‌شان در روزهای گذشته در حوالی تیم پرسپولیس تهران مطرح شده است اما به نظر می‌رسد که اولویت اصلی پرسپولیسی‌ها برای جذب مهاجم خارجی، یک بازیکن دیگر بوده و مدیران باشگاه در روزهای گذشته به صورت چراغ خاموش مذاکرات خود را با مهاجم سابق تیم‌های مطرحی همچون اینترمیلان، منچسترسیتی و فیورنتینا آغاز کرده‌اند و احتمال بمب‌ترکانی سرخ‌ها در بازار نقل‌وانتقالات وجود دارد!

سرنوشت لوکادیا در انتظار یووتیچ؟

مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب استفان یووتیچ نامه رسمی برای این مهاجم ۳۳ ساله اهل کشور مونته‌نگرو ارسال کرده‌اند. یووتیچ فصل گذشته در تیم هرتابرلین آلمان حضور داشت که همراه این تیم سقوط به بوندسلیگا ۲ را تجربه کرد و نتوانست روزهای خوبی را در این تیم آلمانی پشت سر بگذارد. بعد از سقوط هرتابرلین به بوندسلیگا ۲، حالا گفته می‌شود که یووتیچ به عنوان بازیکن آزاد به دنبال انتخاب مقصد جدیدی برای فوتبال خود است و در زمینه او پیشنهاد باشگاه پرسپولیس را هم دریافت کرده است.

پرسپولیسی‌ها فصل گذشته هم به دنبال جذب یک مهاجم تمام‌کننده بودند و در شرایطی که نام‌های مختلفی به گوش می‌رسید، سرانجام از مذاکرات پنهانی سرخ‌پوشان پایتخت با یورگن لوکادیا پرده‌برداری شد و این مهاجم باتجربه که در تیم بوخوم آلمان حضور داشت، با امضای قراردادی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد و توانست در ۹ مسابقه، ۶ گل برای سرخ‌پوشان پایتخت به‌ثمر برساند و عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای گذاشت. هر چند که مشکلات به‌وجود آمده باعث جدایی لوکادیا شد اما هواداران پرسپولیس امیدوارند که فرآیند جذب یووتیچ مشابه فرآیند خرید لوکادیا پیش برود و این ستاره باتجربه فصل آینده در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی باشد.

ستاره مونته‌گرویی با کوله‌باری از افتخارات در راه تهران؟

استفان یووتیچ که در کارنامه سابقه بازی برای تیم‌های پایه ملی صربستان را دارد، در تیم ملی مونته‌گرو کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته و در کنار تجربه کاپیتانی در عرصه ملی، او در ۶۸ مسابقه برای تیم ملی مونته‌نگرو سابقه ثبت ۳۱ گل را در کارنامه خود دارد. یووتیچ بیشترین بازی در دوران باشگاهی خود را برای تیم فیورنتینا انجام داده که توانسته برای این تیم ایتالیایی در ۱۳۴ مسابقه به میدان برود و ۴۰ گل در کارنامه او به چشم می‌خورد!یووتیچ همچنین دوران موفق و درخشانی را در تیم‌های منچسرسیتی و اینترمیلان پشت سر گذاشت و همراه سیتیزن‌ها توانست قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند. مهاجم باتجربه و ۳۳ ساله که این روزها موردنظر مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفته، تجربه بازی در تیم‌هایی مانند موناکو فرانسه و پارتیزان بلگراد را هم در کارنامه خود دارد و در لیگ برتر و جام حذفی صربستان توانسته همراه تیم پارتیزان بلگراد به عنوان قهرمانی برسد تا با کوله‌باری از تجربه در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گیرد.

پرسپولیسی‌ها که در لیگ قهرمانان آسیا هستند و قصد دارند تا به مصاف تیم‌های متمول عربستانی بروند، به دنبال آن بوده تا با جذب ستاره نام‌آشنای فوتبال مونته‌نگرو بتوانند خط حمله تیم‌شان را تقویت کنند و دغدغه کادرفنی را از بین ببرند. البته که مسائل مالی در زمینه انتقال استفان یووتیچ به پرسپولیس می‌تواند تاثیرگذار باشد اما مدیران این باشگاه امیدوارند بعد از ارسال درخواست اولیه بتوانند با این مهاجم بلندقامت و گلزن در زمینه مسائل مالی هم به توافق برسند و بمب بازار نقل‌وانتقالات تابستانه را با جذب استفان یووتیچ بترکانند.

نامه جعلی!

امروز نامه جدیدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم پیشین منچسترسیتی و اینترمیلان در فضای مجازی منتشر شد.

نامه جعلی پرسپولیس برای خرید ستاره منچسترسیتی!

به گزارش “ورزش سه”، با جدایی سه مهاجم پرسپولیس، حالا گمانه‌زنی در مورد جذب بازیکن خارجی در خط حمله سرخپوشان به اوج خود رسیده و هرروز اسامی زیادی هم در فضای مجازی منتشر می‌شوند، از مهاجمان عراقی تا ستاره‌های اروپایی و برزیلی. اما در این بین حالا انتشار یک نامه منتسب به باشگاه پرسپولیس، هواداران این تیم را امیدوار به جذب یک چهره سرشناس کرده است.

نامه حاوی قسمت‌های محو شده است که سربرگ باشگاه و امضای مدیرعامل را پوشانده و حدود دو سوم مطلب را هم کدر کرده است. با این حال در بخش واضح این نامه، جملاتی با مضمون پیشنهاد برای جذب استفن یووتیچ، مهاجم مونته‌نگرویی، دیده می‌شود.

1897881
نامه منتسب به باشگاه پرسپولیس که با عنوان درخواست استخدام استفن یووتیچ منتشر شده است.

این نامه از سوی باشگاه پرسپولیس تکذیب شده و مسئولان این باشگاه تاکید دارند که به دنبال جذب چنین مهاجمی نیستند و هیچ نامه رسمی هم برای او نزده‌اند. اما حتی سروشکل تصویر منتشره هم جعلی بودن این نامه را به وضوح نشان می‌دهد.

نخست اینکه مقایسه این نامه با نامه‌های رسمی باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد که در نامه‌های اصلی، پایین صفحه و بخش عرضی نامه کاملا با آدرس و مشخصات باشگاه پر می‌شود اما اینجا تنها نیمی از صفحه احتمالا یک آدرس انگلیسی را در خود دارد.

دوم اینکه در نامه‌های رسمی باشگاه پرسپولیس، از هر طرف نامه بخش قابل توجهی خالی می‌ماند اما این فرمت در نامه جعلی منتشره حفظ نشده است.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس همیشه حرف اول انگلیسی نام تیم را با حروف بزرگ می‌نویسد اما این بار پرسپولیس تماما با حروف کوچک لاتین تایپ شده و جالب اینکه کلمه اف سی نیز بعد از نام باشگاه قرار دارد.

جالب اینکه استفن یووتیچ در ۳۳ سالگی چهره شاخص در بین مهاجمان اروپایی محسوب می‌شود و حداقل مشتریانی در ۵ لیگ معتبر دنیا خواهد داشت. او در هرتابرلین نیز موفق شد ۱۱ گل بزند اما همکاری خود با این تیم را خاتمه داد.

این بازیکن سابقه بازی در منچسترسیتی، اینترمیلان، موناکو و… را دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.