تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 18:40
کد خبر : 140375

اعلام ترکیب پرسپولیس با یک تغییر کلیدی /عالیشاه در خط حمله

اعلام ترکیب پرسپولیس با یک تغییر کلیدی /عالیشاه در خط حمله

ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با گل‌گهر سیرجان اعلام شد.

اعلام ترکیب پرسپولیس با یک تغییر کلیدی /عالیشاه در خط حمله

اعلام ترکیب پرسپولیس با یک تغییر کلیدی

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود. سرخ‌ها پس از مدت‌ها از حمایت هوادارانشان در ورزشگاه آزادی برخوردارند و یحیی ترکیب تیمش برای این دیدار حساس را برای کسب پیروزی چیده است.

*در چارچوب دروازه سرخ‌ها مثل همیشه علیرضا بیرانوند قرار گرفته و او برای چهارمین کلین‌شیت لیگ برتری خیز برداشته است. حسین کنعانی و مرتضی پورعلی‌گنجی مثل همیشه زوج خط دفاعی قرمزها هستند. دانیال و نعمتی نیز مدافعان کناری یحیی در این مسابقه خواهند بود‌.

*میلاد سرلک پس از یک جلسه محرومیت آسیایی به ترکیب اصلی برگشته و جانشین مسعود ریگی شده که او هم نمایش خوبی داشت.

*سروش رفیعی که پس از گل به خودی مقابل ذوب آهن نیمکت‌نشین شده بود، با بازی درخشان مقابل الدحیل همه چیز را جبران کرد و در لیگ نیز به ترکیب اصلی برگشته و بازی‌ساز پرسپولیس است.

*سعید صادقی و یاسین سلمانی وینگرهای پرسپولیس در این بازی هستند. این در شرایطی است که وحید امیری و مهدی ترابی دو ستاره مصدوم قرمزها هستند.

*در خط حمله امید عالیشاه نقش مهاجم سایه را خواهد داشت و شهاب زاهدی در خط حمله همچنان دنبال اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس است. البته احتمالا جای عالیشاه و یاسین در طول بازی با هم عوض خواهد شد و امید می‌تواند نقش وینگر را نیز بازی کند.

*تنها تغییر پرسپولیس نسبت به بازی الدحیل حضور میلاد سرلک در ترکیب است و یحیی حداقل تغییر را در ترکیب برنده ایجاد کرده است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:
علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، یاسین سلمانی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.