تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 6:46
کد خبر : 141509

تمرین ۷۰ دقیقه ای پرسپولیس با یک سورپرایز!

تمرین ۷۰ دقیقه ای پرسپولیس با یک سورپرایز!

آرمان شرق-گروه ورزش:در آخرین دقیقه نیمه اول بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اتفاق عجیبی بین بازیکنان این تیم رخ داد و دو بازیکن شناخته شده سرخ‌ها بر سر نواختن ضربه ایستگاهی مشاجره کردند.درگیری لفظی سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان که با دخالت سایر بازیکنان پایان یافت منجر به اتخاذ یک تصمیم چکشی از سوی یحیی گل‌محمدی شد.

تمرین ۷۰ دقیقه ای پرسپولیس با یک سورپرایز!

آخر تنبیه یحیی برای سروش و کنعانی!

به گزارش “ورزش سه”، در آخرین دقیقه نیمه اول بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اتفاق عجیبی بین بازیکنان این تیم رخ داد و دو بازیکن شناخته شده سرخ‌ها بر سر نواختن ضربه ایستگاهی مشاجره کردند.درگیری لفظی سروش رفیعی و محمدحسین کنعانی‌زادگان که با دخالت سایر بازیکنان پایان یافت منجر به اتخاذ یک تصمیم چکشی از سوی یحیی گل‌محمدی شد.

معمولا از این قبیل بحث‌ها در تیم‌های بزرگ و پرسپولیس رخ داده بود اما این بار یحیی کوتاه نیامد و با یک تصمیم انضباطی هر دو بازیکن را در بین دو نیمه از ترکیب بیرون کشید و با تعویض سروش رفیعی و کنعانی‌زادگان چند جابجایی در ترکیب خود انجام داد و تغییرات ریسکی در تیمش داشت.

تصاویر و ویدیوهای مشاجره آنها به سرعت در فضای مجازی و رسانه‌ای وایرال شد و در حالی که بحث‌های آتشینی در صفحات هواداری جریان داشت، سروش و کنعانی از مقابل خبرنگاران گذشتند و سوار اتوبوس پرسپولیس شدند. آنها موضوع را به قدری عادی می‌دانستند که حتی در این باره صحبت هم نکردند اما زمانی که تلفن همراه خود را دیدند با سیلی از خبرها و پست‌ها در این باره مواجه شدند.

1945036

برای آنها این موضوع کاملا یک موضوع حل‌شده و داخل بازی بود. به خصوص اینکه پرسپولیس در آن لحظه، زیر فشار قرار داشت و بازیکنان برای زدن گل پیروزی‌بخش بی‌تاب به نظر می‌رسیدند و حتی وقتی کنعانی برای سروش استوری کرد و قلب گذاشت باز هم از نظر رفیعی این حرکت اضافی بود چون از نظرش آن درگیری توضیح خاصی ندارد و جزء چیزهای نرمال فوتبال محسوب می‌شود در هر سطحی ده‌ها نمونه از آن هست.

در عین حال و در نقطه مقابل در شایعات صحبت این بود که شاید تنبیه این دو بازیکن محدود به بیرون آوردنشان از ترکیب نباشد و از آنجایی که این صحنه در یک مسابقه بین‌المللی اتفاق افتاده و بازیکنان حریف هم از دیدن این صحنه متعجب شده بودند، شاید گل‌محمدی تنبیه و جریمه بیشتری برای هر دو نفر در نظر بگیرد اما تنها اتفاقی که امروز رقم خورد حضور این دو بازیکن در تمرین گروهی بود.

1945038

کنعانی و رفیعی که ترکیب اصلی بازی با استقلال تاجیکستان حضور داشتند، امروز با تصمیم یحیی گل‌محمدی همراه نفرات ذخیره تمرین کامل و ۷۰ دقیقه‌ای را برگزار کردند در حالی که باید با بازیکنان ترکیب اصلی ریکاوری می‌کردند. البته پیش از این زمانی که بازیکنی بین دو نیمه تعویض می‌شد، فردای بازی در تمرین ریکاوری حضور نداشت و همراه بازیکنان ذخیره کار را دنبال می‌کرد، پس حتی یحیی هم با این مسئله عادی برخورد کرده.

البته با انتشار آن ویدئوها و آن تصاویر و حدس زدن اتفاقات احتمالی بعدی، سروش و کنعانی باید به سؤالات خبرنگاران در این زمینه پاسخ بدهند. شاید در انزلی با کلاه برعکس و آن مدلی که هافبک بازی‌ساز پرسپولیس آن را از حفظ است!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.