تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 - 15:58
کد خبر : 124675

علم الهدی افزایش قیمت ارز را «توطئه» توصیف کرد!

علم الهدی افزایش قیمت ارز را «توطئه» توصیف کرد!

 آرمان شرق-گروه سیاست:برادران و خواهران، مسئله ارز و افت ارزش پول ملی که به‌عنوان یک بلا، دامن‌گیر معیشت مردم شده است، در امتداد همان موشک‌ها و بمباران‌هایی است که امروزه در قامت توطئه اقتصادی درآمده است. ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری نیز به همین مصداق است، اگر مردم امروزه درک کنند این تکلیف بر عهده آنان خواهد بود که به میدان بیایند، همان‌طور که در دفاع مقدس به میدان آمدند، در مقابل این توطئه نیز ایستادگی می‌کنند.

علم الهدی افزایش قیمت ارز را «توطئه» توصیف کرد!

 برادران و خواهران، مسئله ارز و افت ارزش پول ملی که به‌عنوان یک بلا، دامن‌گیر معیشت مردم شده است، در امتداد همان موشک‌ها و بمباران‌هایی است که امروزه در قامت توطئه اقتصادی درآمده است. ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری نیز به همین مصداق است، اگر مردم امروزه درک کنند این تکلیف بر عهده آنان خواهد بود که به میدان بیایند، همان‌طور که در دفاع مقدس به میدان آمدند، در مقابل این توطئه نیز ایستادگی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت‌: مسئله ارز و افت ارزش پول ملی که به‌عنوان یک بلا، دامن‌گیر معیشت مردم شده است، در امتداد همان موشک‌ها و بمباران‌هایی است که امروزه در قامت توطئه اقتصادی درآمده است.

به گزارش «انتخاب»؛ حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در نماز جمعه این هفته مشهد که در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی برگزارشد اظهارداشت: عقل دایر است که افراد یا باید معتقد به جمهوری لیبرال باشند و یا جمهوری اسلامی. در اولی، اگرچه دموکراسی در حد ادعا وجود دارد اما این دموکراسی آمیخته با لاابالی‌گری و فساد است اما در جمهوری اسلامی، این‌طور نیست و دموکراسی اسلامی حاکم است.

امام جمعه مشهد با بیان این‌که حقیقت این است که اگر دغدغه انسان محدود به نیازها و لذایذ دنیا شود، سلطه‌پذیر می‌شود، تصریح کرد: اگر قرار باشد مردم یک نظام دموکرات را بپذیرند اما به همراه آن، به فساد و شهوات تن بدهند و در دنیا محدود به شکم و شهوت خود باشند، این ملت قابل استیلا و سلطه‌پذیر است و شرایط را فراهم می‌کند تا گردن‌کلفتی بیاید و آن‌ها را به یوغ بردگی بکشد.

وی تأکید کرد: اگر مردم بنده خدا بودند و همّ‎وغم آن‌ها فراتر از شهوات، متمرکز بر بندگی خدا و انگیزه‌های الهی و اعتقادی بود، اینجاست که سلطه گران دیگر نمی‌توانند بر ملت‌ها مسلط شوند؛ در همین شرایط، دشمنی سلطه گران با اسلام به یک دشمنی ریشه‌دار و ذاتی تبدیل می‌شود زیرا این اندیشه سیاسی و دموکراسی اسلامی همان مکتبی است که می‌تواند غرب مستکبر را براندازی کند و در مقابل هم غرب هر روز با یک توطئه و نقشه، در تلاش است تا اندیشه اسلامی را براندازی کند.

علم‌الهدی با بیان این‌که اینجا جنگ برقرار است، گفت: این جنگ محدود به هیچ اسلحه و شگرد خاصی هم نیست و غرب به سرپرستی آمریکا هرروز می‌تازد و با هر حیله‌گری از هر برنامه و نقشه‌ای برای ضربه به این تشکیلات استفاده می‌کند. با این حال، دشمن ما امروز چاره‌ای جز جنگ نرم ندارد و راه برای تجاوز نظامی او به‌طور کامل بسته است.

وی اضافه کرد: در این شرایط و خصوصاً از زمان بروز اغتشاشات، آن‌ها متوسل به دو راهبرد عمده شده‌اند؛ یکی ترویج بی‌بندوباری، لاابالی‌گری و بی‌عفتی قالب یک هجمه فرهنگی و دیگری توطئه اقتصادی در مسئله ارز برای ضربه زدن به ارزش پول ملی.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز کرد: مردم ما همان ملتی هستند که در دفاع مقدس، در برابر بمباران و جنایت‌های متجاوز بعثی ایستادگی می‌کردند و درحالی‌که عزیزانشان در جبهه‌ها شهید می‌شدند و شبانه‌روز هم بر سرشان بمب و موشک می‌بارید اما شهید می‌دادند و بازهم مقاومت می‌کردند.

وی افزود: برادران و خواهران، مسئله ارز و افت ارزش پول ملی که به‌عنوان یک بلا، دامن‌گیر معیشت مردم شده است، در امتداد همان موشک‌ها و بمباران‌هایی است که امروزه در قامت توطئه اقتصادی درآمده است.

علم‌الهدی هم‌چنین گفت: ترویج بدحجابی و بی‌بندوباری نیز به همین مصداق است، اگر مردم امروزه درک کنند این تکلیف بر عهده آنان خواهد بود که به میدان بیایند، همان‌طور که در دفاع مقدس به میدان آمدند، در مقابل این توطئه نیز ایستادگی می‌کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.