حسین بادامکی در حاشیه جشن قهرمانی نوجوانان پرسپولیس گفت: بعد از مدت ها توانستیم در رده پایه قهرمان شویم اما در رده های دیگر هم می توانستیم روی سکو برویم که این طور نشد.

وی درباره برتری پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: خدا را شکر این اتفاق افتاد و پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه حواشی دارد اما به این برد احتیاج داشتیم و بازی خیلی خوبی انجام دادیم و این به ما خیلی کمک می کنم. به نظر من پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایطش خیلی بهتر خواهد شد ولی چیزی که مهم است حمایتی است که هواداران همیشه نشان دادند و زمانی که تیم نیاز دارد همیشه پشت تیم بودند و الان با توجه به تغییراتی که داشتیم بیشتر نیاز به این حمایت داریم و نباید اجازه دهند برای تیم حاشیه ایجاد شود.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس مبنی بر پرداخت ۳۰ درصد قرارداد پس از گذشت ۱۷ بازی و باقی ماندن طلب فصل قبل گفت: همیشه پرسپولیس مشکل مالی داشته و ما اصلا نمی توانیم برای روزهای آینده خود برنامه ریزی کنیم و مبلغی را برای باشگاه جذب کنیم و به تیم هایمان اختصاص دهیم. تا می خواهیم کاری انجام دهیم و یک مشکلی و شکایتی پیدا می شود و کل باشگاه را درگیر می کند.

وی درباره پرونده رادوشویچ گفت: انشاءالله دیگر تمام شده است.

بادامکی درباره شایعه جدایی شهاب زاهدی و باهویی و جذب بازیکن خارجی گفت: برای جذب بازیکن خارجی سهمیه ما پر است و باید حتما بازیکن از لیست خارج کنیم تا بتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم که طی یکی دو روز باقی مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات مشخص خواهد شد. آقای زاهدی را دوست دارم شخصا اما پیشنهاد دارد و به جز ایشان هم یکی دو بازیکن دیگر پیشنهاد دارند ولی ما به همه بازیکنان خود نیاز داریم. شاید تا فردا و پس فردا اتفاقات خوبی بیفتد.

وی درباره شایعه پرداخت رضایت نامه خدابنده لو توسط هوادار متمول گفت: من این حرف را الان از شما می شنوم. آقای خدا بنده لو طی صحبت هایی که آقای درویش با باشگاه مس داشت فردا وضعیتش مشخص می شود.