تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 16:10
کد خبر : 42118

اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولی عصر (عج)

اجرای طرح احیای درختان چنار خیابان ولی عصر (عج)

آرمان شرق:شهردار منطقه ۳ شهرداری تهران از اجرای طرح ساماندهی و احیاء درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) خبر داد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، مصطفی سلیمی با اشاره به اجرای عملیات کنترلی ساماندهی و احیاء درختان چنار گفت: پایش مستمر درختان، نظافت عمومی و سله شکنی بستر پای درختان، تنظیم و مدیریت آبیاری،

آرمان شرق:شهردار منطقه ۳ شهرداری تهران از اجرای طرح ساماندهی و احیاء درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) خبر داد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، مصطفی سلیمی با اشاره به اجرای عملیات کنترلی ساماندهی و احیاء درختان چنار گفت: پایش مستمر درختان، نظافت عمومی و سله شکنی بستر پای درختان، تنظیم و مدیریت آبیاری، حذف تنه جوش و پاجوش درختان، تغذیه درختان جهت رفع کلروز و محلول‌پاشی از جمله اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.

شهردار منطقه ۳ ادامه داد: برای درختان چنار ضعیف خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل  ایستگاه  پل همت تا  ایستگاه میرداماد شرق از روش تیمار با قارچ کش رورال تی اس، تغذیه گیاه با کود ۲۰.۲۰.۲۰ و آهن سکوسترون استفاده شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین برای تنظیم و مدیریت آبیاری از روش کنترل و مهار فاضلاب سازمان جهت جلوگیری از خشک شدن تدریجی درختان چنار واقع در خیابان ولیعصر ( وجود آلودگی و  فلزات سنگین) استفاده شد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.