محمد برزگر از روند تمرینات پیش فصل پرسپولیس و بازی های دوستانه این تیم ابراز رضایت دارد و می گوید هواداران یکی از بهترین دوران سرخپوشان در سال های اخیر را خواهند دید.

آقا محمد از پرسپولیس چه خبر؟

شرایط خوبی دارند.بازی های دوستانه زیادی هم برگزار کردند که خوشبختانه همه بازی ها را بردند. تیم خوبی داریم و هواداران از الان به قهرمانی امیدوار باشند.

اما تیم هایی مثل سپاهان و تراکتور هم خوب یارگیری کردند.

بله. این دوتیم هم خوب هستند و بازیکنان شاخصی جذب کردند. اما مطمئن باشید نمی توانند حریف پرسپولیس شوند. پرسپولیس کاریزمای قهرمانی دارد و به راحتی می تواند از سد رقبای خود بگذرد. سپاهان و تراکتور به فکر دوم و سومی باشند

استقلال چطور؟

بعید می دانم امسال استقلال بتواند بین ۴ تیم قرار بگیرد. متاسفانه این تیم وضعیت خوبی ندارد و شرایط یارگیری و حتی تمدید نفرات سال قبل تیمشان هم مناسب نبوده.

از این اتفاق خوشحال هستید؟

واقعا نه من دوست دارم استقلال در بالاترین سطح خود باشد تا موفقیت های پرسپولیس بیشتر به چشم بیاید. اقتدار پرسپولیس زمانی نمایان تر است که رقیب اصلی شان هم قوی باشد آن وقت لذت بخش تر است.

اما پرسپولیس هم هنوز نتوانسته مهاجم درجه یک جذب کند!

بله قبول دارم با این حال اعتقاد دارم پرسپولیس با نفراتی که دارد همان پنج هفته اول لیگ خودش را از جدول بالا می کشد و بقیه تیم ها باید پشت سر این تیم حرکت کنند.

یعنی بدون مهاجم خوب و گلزن؟

حالا شاید آقا یحیی فکر مهاجم راهم کرده باشد. به نظر من تلاش خود را انجام دهند تا شهریار مغانلو را بگیرند خیلی خوب است راحت ۱۰ گل در عادی ترین شرایط برای پرسپولیس می زند.

شهاب زاهدی را چطور می بینید؟

راستش شناخت زیادی از او ندارم اما شنیدم بازیکن خوب و دونده ای است که مدافعان را آزار می دهد. البته گل نزنی او در بازی های دوستانه کمی نگرانم کرد. امیدوارم در بازی های رسمی، این چیزی که از او دیدیم نباشد.

به عنوان مدافع هافبک چپ سابق پرسپولیس، شرایط این پست را چگونه ارزیابی می کنید؟

واقعیت امر این است که آن چپ پای تخصصی و خلاق را نداریم. صرفنظر از وحید امیری که ماشاا… همه جا بازی می کند و خیلی هم عالی است، اما بهتر است یک دفاع چپ تخصصی بگیرند. البته علی نعمتی هم با اینکه مدافع وسط است اما انصافا خوب بوده.

وحدت هنانوف هم ظاهرا رفتنی است…

به نظرم بازیکن موثری بود. بی حاشیه و آرام. برای او آرزوی موفقیت دارم هرجا هست بدرخشد.