تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 بهمن 1402 - 9:36
کد خبر : 148654

برگزاری ۱۰ جشن به مدت ۵ شب همزمان با فجر ۴۵ام در پتروپالایش اصفهان

برگزاری ۱۰ جشن به مدت ۵ شب همزمان با فجر ۴۵ام در پتروپالایش اصفهان

آرمان شرق-گروه اقتصاد: معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به برگزاری۱۰ سانس در ۵ شب جشن و شور انقلابی همزمان با فجر ۴۵ام در هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار کرد: استقلال و آزادی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری، دو دستاورد بزرگ و مانای انقلاب اسلامی برای ملت مسلمان ایران است.

برگزاری ۱۰ جشن به مدت ۵ شب همزمان با فجر ۴۵ام در پتروپالایش اصفهان

همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۵ شب جشن و شور انقلابی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده‌بیدیان، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به برگزاری۱۰ سانس در ۵ شب جشن و شور انقلابی همزمان با فجر ۴۵ام در هلدینگ پتروپالایش اصفهان اظهار کرد: استقلال و آزادی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری، دو دستاورد بزرگ و مانای انقلاب اسلامی برای ملت مسلمان ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدایت پیامبرگونه امام خمینی (ره) و حضور گسترده مردم مسلمان ایران در صحنه مبارزات علیه رژیم فاسد و سرسپرده پهلوی به پیروزی رسید، اضافه کرد: اتکا به قدرت الهی، ولایتمداری و حضور آگاهانه مردم، رمز تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد: همه ما مدیون انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید از این فرصت برای ادای دین استفاده کنند.

وی، مشارکت و نقش‌آفرینی همه سازمان‌ها و نهادها را در گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، امری ضروری دانست و تصریح کرد: از این رو در هلدینگ پتروپالایش اصفهان جشن بزرگداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در دستور کار قرار دادیم و با حضور ۱۰ هزار نفر در این جشن‌ها شور خاصی را در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند ماه ایجاد کردیم.

ده بیدیان برنامه‌های دهه فجر را بستر مناسبی برای شادی‌آفرینی و ایجاد نشاط در جامعه دانست و تاکید کرد: مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان همواره بر ایجاد شور و نشاط بین کارکنان تاکید داشته و در این راستا حمایت‌های لازم را انجام داده است.

گفتنی است در خلال برنامه از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان پرسنل نیز تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.