تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 8:10
کد خبر : 61681

آغاز حرکت نمادین سالروز پیروزی انقلاب؛ تا ساعاتی دیگر

آغاز حرکت نمادین سالروز پیروزی انقلاب؛ تا ساعاتی دیگر

ارمان شرق- حرکت نمادین موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم تا ساعاتی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی؛ با حضور همه اقشار و صنوف مختلف مردم در تمام شهر‌ها برگزار می‌شود.

متن کامل این اطلاعیه به این شرح است: تقویم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران سرشار از روز‌هایی است که با دست توانگر ملتی قهرمان؛ در سایه پیروی از ولایت، لحظه شناسی و حضور حماسی به وقوع پیوست.

یوم الله ۲۲ بهمن ۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن، تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

گفتمان بی بدیل انقلاب اسلامی نه فقط برای ملت بزرگ ایران و جهان اسلام، بلکه به عنوان الگویی تمام عیار برای هویت بخشی به انسان معاصر، نقش آفرینی کرد و گام بلند و استوار عصر حاضر برای دستیابی به جامعه‌ای آرمانی و تمدن اصیل اسلامی است.

در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، سرفرازتر از همیشه با شعار محوری «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن؛ با بهره مندی پیوسته از شمیم قدسی اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و تبعیت از، ولی فقیه زمان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رکن رکین و اصل غیرقابل انکار در مسیر استمرار این حرکت الهی خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن اعلام می‌دارد: به منظور حفظ و صیانت از سلامت عمومی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال به صورت موتوری و خودرویی خانوادگی با حضور تمام اقشار و صنوف مختلف مردم و با هر نوع سلیقه و گرایش سیاسی و به منظور نشان دادن وحدت ملی و یکپارچگی عمومی به طور همزمان از ساعت ۱۰ صبح در ۱۲ مسیر تعیین شده تهران و در تمام شهر‌های کشور برگزار می‌شود و از عموم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌شود با حضورشان، نمایش اتحاد، همدلی و حضور به موقع در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

مسیر‌های منتهی به میدان آزادی در تدارک چهل و دومین سالگرد جشن انقلاب اسلامی بصورت نمادین هستند.
مسیر شمال به جنوب اتوبان جناح منتهی به میدان آزادی با پرچم‌های رنگی تزیین شده و پلاکارد‌هایی با نمایش پرچم ایران عنوان انقلاب اسلامی اعجاز بزرگ قرن دیده می‌شود.
نیروی انتظامی از ساعت ۵ صبح در طول مسیر مستقر شده تا امنیت شرکت کنندگان در جشن نمادین انقلاب را برقرار و از ایجاد ترافیک‌های احتمالی جلوگیری کند. خودرو‌های پلیس راهنمایی رانندگی به تناوب در این مسیر دیده می‌شوند و با پرچم ایران تزیین شده اند.
اورژانس و اتش نشانی هم از ساعت ۶ صبح در این مسیر حضور دارند.
اطراف میدان آزادی با پرچم‌های رنگی تزیین شده و از همین ساعات ابتدایی صبح مینی بوس‌های سفید رنگی که با پوستر ایران قوی تزیین شده اند دیده می‌شود.
ساعات ابتدایی صبح است، اما حضور برخی موتورسواران که پرچم انقلاب اسلامی ایران را بر دست دارند در محدوده این اتوبان دیده می‌شود.
برای جلوگیری از ترافیک‌های احتمالی خیابان‌های منتهی به مسیر‌های راهپیمایی نمادین بسته است که به گفته نیروی انتظامی حدود ساعت ۹ این مسیر‌ها به روی مردم باز می‌شود.
اتبوس‌های بی ار تی ویژه مراسم یوم الله بیست و دو بهمن با پرچم ایران تزیین شده تا افرادی که امکان استفاده از موتور و خودرو را ندارند برای شرکت در این مراسم همراهی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.