تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 3:14
کد خبر : 137038

«ظریف» و «انصاری» سرلیست اصلاح‌طلبان؟

«ظریف» و «انصاری» سرلیست اصلاح‌طلبان؟

آرمان شرق-گروه سیاست:یک گروه از اصلاح‌طلبان هستند که بسیار سیاسی هستند و سرلیست آنها «ظریف» است. بخش دیگری سرلیست‌شان «مجید انصاری» و کمالی هستند. اینکه اصلاح‌طلبان می‌گویند قانون جدید انتخابات وقت بیشتری به شورای نگهبان برای ردصلاحیت‌ها داده، حرف بیخودی است، مگر شورای نگهبان بیکار است؟ مشکل فعلی شورای نگهبان این است که صلاحیت این ۴۹ هزار نفر را چگونه احراز کند. کسی با اصلاح‌طلبان دعوا ندارد، چراکه کسی از آنها استقبال نمی‌کند.

«ظریف» و «انصاری» سرلیست اصلاح‌طلبان؟

آرمان امروز، گروه سیاسی: در هفته‌های اخیر گمانه‌زنی‌ها از سوی شخصیت‌ها برای آنچه در انتخابات اسفند ماه پیش‌رو داریم افزایش یافته است. در این مورد باید به خبرهای مربوط به حضور یا عدم حضور چهره‌های شاخص درانتخابات اسفند ماه اشاره کنیم که از قبل پیش‌ثبت‌نام‌ها آغاز و همچنان ادامه دارد. روز گذشته دبیرکل حزب موتله که بیش از سایرین تحرکات انتخاباتی دارد از سرلیستی «محمدجواد ظریف» و «مجید انصاری» در اردوگاه اصلاح‌طلبان خبر می‌دهد. «اسدالله بادامچیان»، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار گفت: به خبرنگاران جهان و به ویژه خبرنگاران ایرانی این روز را تبریک می‌گویم. واقعیت امر این است که کار خبرنگاران ایرانی از سایر خبرنگاران سخت‌تر است.

بادامچیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بسیاری بر این باور هستند که قانون جدید انتخابات منجر به کاهش مشارکت شده، گفت: «مگر در این یازده دوره مجلس تنها اصولگرایان بودند اما در این میان اصلاح‌طلبان بیشتر ردصلاحیت شدند اینکه به چه ربطی دارد، تقصیر خودشان است. جبهه اصلاحات بیانیه داد که این قانون منجر به محدود شدن حضور چهره‌ها می‌شود. در این میان یک گروه از اصلاح‌طلبان هستند که بسیار سیاسی هستند و سرلیست آنها «ظریف» است. بخش دیگری سرلیست‌شان «مجید انصاری» و کمالی هستند. اینکه اصلاح‌طلبان می‌گویند قانون جدید انتخابات وقت بیشتری به شورای نگهبان برای ردصلاحیت‌ها داده، حرف بیخودی است، مگر شورای نگهبان بیکار است؟ مشکل فعلی شورای نگهبان این است که صلاحیت این ۴۹ هزار نفر را چگونه احراز کند. کسی با اصلاح‌طلبان دعوا ندارد، چراکه کسی از آنها استقبال نمی‌کند. دیگر مردم به دولت اصلاح‌طلبان دوم خردادی و اعتدالیون رای نمی‌دهند، مگر مردم بیکار هستند که به این افراد رای دهند؟ اصلاح‌طلبان خیال می‌کنند همه مملکت باید دست این افراد باشد نه این طور نیست شورای نگهبان هم یک نهادی مانند دستگاه‌های دیگر است که می‌خواهد کار خودش را انجام دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.