تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آذر 1402 - 20:01
کد خبر : 143424

پرسپولیس به دنبال روشنایی

پرسپولیس به دنبال روشنایی

آرمان شرق-گروه ورزش:پرسپولیس البته کار سختی مقابل النصر در خانه حریف پیش رو دارد. با این حال تیم گل محمدی با دستیابی به ۴ امتیاز طی دو بازی اخیر خارج از خانه مقابل رقبای آسیایی، اکنون چشم به این ماموریت سخت دوخته است. بدون مرتضی پورعلی‌گنجی، بدون وحید امیری و البته یاسین سلمانی و خستگی نفرات ملی‌پوش.

 پرسپولیس به دنبال روشنایی

پرسپولیس به دنبال فرار از تاریکی

به گزارش “ورزش سه”، علی‌رغم جبهه‌گیری‌های چند وقت اخیر که با قهر و اعتصاب و چالش لفظی و… بین طرفین همراه بوده، هنوز اوضاع این تیم آنطور که انتظار داشتند پیش نرفته است.

در پرسپولیس نه هنوز مشکل مالی برطرف شده و نه عدم امکاناتی که از آن انتقاد شده بود برآورده شده است. طرفین ماجرا هم همچنان بدون گفت‌وگو با یکدیگر کار را دنبال می‌کنند و در انتظار این هستند تا اتفاق جدیدی رخ دهد و موضع جدید خود را اتخاذ کنند.

ماجرا حتی به بخش‌های دیگر نیز رسیده و حتی مدیر روابط عمومی و کانون هواداران نیز در استوری‌هایی کنایه‌های تندی را متوجه یکدیگر می‌کنند تا مشخص شود کاملا اوضاع متشنج و آبستن حاشیه‌ای بزرگ است.

با این حال یحیی گل‌محمدی علی‌رغم مشکلاتی که تیمش چه از نظر نیروی انسانی و چه مالی درگیر آن است، به دنبال فرار از برزخ عدم صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان است. آخرین تجربه یحیی گل‌محمدی در لیگ قهرمانان با صعود به فینال این رقابت‌ها همراه بوده و او نمی‌خواهد علی‌رغم تمامی مشکلات و موانع، کارش را در مرحله گروهی در این فصل پایان دهد.

1957345

تیم او با شکست برابر النصر و توقف بدموقع برابر استقلال تاجیکستان، اکنون در رده دوم جدول و با هفت امتیاز قرار دارد تا حتی شانس صعود به مرحله بعدی به عنوان تیم دوم نیز برای این تیم با اما و اگر زیادی همراه باشد.

پرسپولیس البته کار سختی مقابل النصر در خانه حریف پیش رو دارد. با این حال تیم گل محمدی با دستیابی به ۴ امتیاز طی دو بازی اخیر خارج از خانه مقابل رقبای آسیایی، اکنون چشم به این ماموریت سخت دوخته است. بدون مرتضی پورعلی‌گنجی، بدون وحید امیری و البته یاسین سلمانی و خستگی نفرات ملی‌پوش.

باید دید یحیی یک بار دیگر قادر خواهد بود امیدواری بزرگی را به تیمش تزریق کند و با یک نتیجه درخشان از عربستان خارج شود تا تیمش را مدعی در آسیا حفظ کند یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.