باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.

 

تغییرات شکل گرفته در قوانین مربوط به سهمیه تیم‌ها اکنون دردسر بزرگی برای پرسپولیس شکل داده است و آنها برای اقدام جدید خود در پنجره تابستانی در انتظار مساعدت سازمان لیگ و همچنین فدراسیون فوتبال هستند.

یحیی گل محمدی در شرایطی که بازیکنانی مثل احمد گوهری، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، ابوالفضل سلیمانی، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر را از دست داده، تا این لحظه تنها موفق به جذب سه بازیکن جدید شده است و شرایط لیست مانع از انتقال و تصمیم گیری کادرفنی این تیم شده است.

سرمربی سرخ‌ها با توجه به تغییر قوانین و حذف لیست زیر ۲۵ ساله‌ها، اکنون مهدی عبدی، وحدت هنانوف و همچنین محمد عمری را در لیست بزرگسالان می‌بیند و دو سهمیه بزرگسالان نیز نسبت به فصل گذشته به ۱۹ نفر کاهش یافته است.

یحیی گل محمدی با توجه به حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا اکنون انتظار خود را برای تغییر این فهرست برای تیم‌های آسیایی خصوصا را به باشگاه اعلام کرده است. باشگاه نیز طی نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ و همچنین فدراسیون فوتبال، از آنها درخواست کرده تا برای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا یک بازیکن به لیست اضافه شود.

پرسپولیس در حال حاضر در پست دروازه‌بان، مدافع چپ و همچنین مهاجم به دنبال جذب بازیکنان جدید خواهد بود و این در حالیست که آنها در صورت هر اقدامی برای جذب بازیکن جدید، باید از بازیکنان کنونی خود یک نفر را از لیست خارج کنند.