تاریخ انتشار : جمعه 1 دی 1402 - 10:41
کد خبر : 145335

«مشارکت حداکثری» برای تشکیل «مجلس کارآمد» لازم است

«مشارکت حداکثری» برای تشکیل «مجلس کارآمد» لازم است

آرمان شرق-گروه سیاست:«همه عوامل باید به‌دنبال آن باشند که یک «مشارکت حداکثری» در انتخابات پیشِ‌رو که برای تعیین سرنوشت و انتخاب مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد، رقم بخورد. انتخابات امر بسیار مهمی است و این می‌رساند که در این رویداد هم اصل مشارکت مهم محسوب می‌شود و هم اینکه یک «مجلس کارآمد» و خوبی تشکیل شود.»

«مشارکت حداکثری» برای تشکیل «مجلس کارآمد» لازم است

زاکانی در گفتوگو با «آرمان امروز» مطرح کرد:

 

آرمان امروز، گروه سیاسی: در کمتر از ۷۰ روز مانده تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری جناح‌ها و چهره‌های سیاسی سعی می‌کنند تا با تحرکات خود تنور انتخابات را گرم کنند. باتوجه به چهار‌گانه‌ای که مقام معظم رهبری برای انتخابات اسفند(رقابت، مشارکت، امنیت، شفافیت) ترسیم کرده‌اند مشارکت یکی از مهمترین این موارد محسوب می‌شود که باتوجه به فضای موجود هر چهره‌ سیاسی تحلیل خود را دارد.

«علیرضا زاکانی»، شهردار تهران و یکی از چهره‌های سیاسی تاثیرگذار در اردوگاه اصولگرایان در پاسخ به این سوال که در این فاصله باقی مانده تا روز انتخابات، به‌نظراتان مشارکت چه وضعیتی خواهد داشت، به‌خبرنگار «آرمان امروز» می‌گوید: «همه عوامل باید به‌دنبال آن باشند که یک «مشارکت حداکثری» در انتخابات پیشِ‌رو که برای تعیین سرنوشت و انتخاب مجلس دوازدهم برگزار خواهد شد، رقم بخورد. انتخابات امر بسیار مهمی است و این می‌رساند که در این رویداد هم اصل مشارکت مهم محسوب می‌شود و هم اینکه یک «مجلس کارآمد» و خوبی تشکیل شود.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.